vineri, 27 decembrie 2013

Rujurile preferate

    Sper că aţi avut parte de un Crăciun Fericit aşa cum vă doreaţi!
    Eu am petrecut acasă şi am făcut câteva vizite familiei, după cum era de aşteptat... Nici de Revelion nu se întrevede nimic deosebit, probabil voi sta acasă...deşi mă machiez şi mă îmbrac frumos (dar comfortabil) ca să încep anul bine.
   Azi am zis să fac o scurtă prezentare a celor mai iubite produse pentru buze ..care s-au cam acumulat în poşetă.. Îmi place să combin două culori.. deobicei una mai închisă pe toată buza şi una mai deschisă în mijloc, sau combinate total dacă culoare mi se pare prea ştearsă sau prea puternică.
   Combinaţiile cele mai frecvente sunt:
- cele două creioane jumbo - Victoria s Secret în Boudoir Pink şi Urban Decay în Scandal - primul e o culoare nude iar al doilea un roz spre roşu foarte aprins. Creionul de la VS îl folosesc şi pe post de balsam de buze deoarece e foarte hrănitor.
- a doua combinaţie o reprezintă un roz deschis de la ELF în Runway Pink şi un roşu rozaliu de la Avon long lasting (ceva cu Rose era numele parcă)
  Mai am un gloss de la Avon din colecţia Luxe în Plum, e foarte pigmentat..merge şi singur...şi să nu uităm că în aces sezon este esenţial să am un balsam de buze în poşetă - acesta e hand made şi l-am primit cadou.

Culorile sunt cum se văd în tub..nu am mai stat să fac swatch-uri.. de lene...
   Voi ce produse de buze preferaţi (rujul, glossul, ambele)?  Câte astfel de produse aveţi în poşetă? Care este preferatul vostru?

2 comentarii:

  1. eu am 12 in total . preferatul este un ruj rosu de la exclusive elegant .. cred ca am sa fac si eu o postare de genul :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa vad postarea ta, sunt curioasa sa vad ce ai in geanta!..

      Ștergere