miercuri, 14 noiembrie 2012

Obsesia obsesiilor 2

   Aşa cum era de aşteptat s-a născut o altă obsesie. Dar asta e mama tuturor obsesiilor şi chiar mă bucur că sunt aşa obsedată...ha..ha..ha.... Pâna acum am avut obsesii pentru anumite tipuri de machiaje (farduri, BB cream, creoiane..etc), pentru diferite mărci (elf, sleek, lush), sau produse găsirea şamponului ideal, lumânarea cea mai parfumată ...Acum am ajuns la punctul cînd vreau doar să îmi vad rafturile şi sertarele respirând. Nu îmi place aglomeraţia de pe rafturile din baie, sau de pe masa de machiaj.
   Totul a început cu ordinea din dulapul de la ai mei, unde duceam mereu hainele care nu sunt în sezon sau care nu îmi mai plăceau. Şi deşi mama a încercat din răsputeri sa mă ţină în loc cu texte de genul "poate o să-l mai porţi", "poate revine la modă în câţiva ani".....nu m-am lasat înduplecată şi am colectat două pungi mari cu haine bune pe care le-am donat fundaţiei Caritas, care a amenajat prin oraş containere speciale în care poţi pune hainele donate. Şi m-am simţit bine mai ales că ştiam că nu le arunc, că doar erau în stare foarte bună şi m-am gândit că poate cuiva chiar o să îi placă sau se va bucura de ele. Pe lânga aceste pungi a mai fost una cu hainele rupte sau pătate care au trebuit aruncate. Am cedat în faţa mamei doar la capitolul blugi pe care nu i-am aruncat sau dat, deşi poate o să mă mai strecor afară din casă cu câte o pereche, că doar nu cred că le ştia ea numărul, dacă nici eu nu îl ştiu (sau mai şti ?!?). Şi aşa începu totul. Sentimentul eliberator mă învălui şi o nouă obsesie era pe cale să apară.....
   Am trecut apoi prin revistă vechile lumânări mai puţin sau deloc parfumate, apoi diferite mini decoruri de prin casă. La categoria beauty a fost mai greu ..că doar trebuie să fie o lege de-a lui Murphy care să zică că dacă ceva îţi place se consumă repede şi dacă nu, nu mai reuşeşti să îl termini degrabă..... (dacă nu există o inventăm pe loc). Cu chiu dar fără vai am reuşit să termin şamponul de la Matrix mini review la finalul postului de aici (care nu şi-a meritat bani), masca de păr de la Nivea (1 min. mask) pe care am folosit-o ca balsam pentru că nu prea mi s-a părut mască şi plus că balsamul de la Matrix era mult prea uşor, deodorantul spray Garnier mineral  care mi s-a părut bun (doar că testează pe animale la fel ca cele de mai sus).
    La fel de anevoios a mers şi la categoria machiaj. Ştiu că la farduri nu voi reuşi nici la anul să termin ceva că sunt multe şi ai nevoie de puţin pentru pleoape sau obraji, aşa că am "cosmetizat" problema şi am lăsat  pe masa de machiaj doar strictul necesar (chiar dacă nu plec la lucru cu a full face of makeup) adică din fiecare categorie câte un produs, şi restul le-am ascuns în seltar. Chiar dacă îmi place să le văd nu este nevoie ca 10 palete de farduri să stea pe masă, sau 6 rujuri...etc. În serar aveam până acum doar cosmeticele pe care le foloseam rar sau deloc. Am încercat zilele astea să folosesc şi din aceste produse uitate, petru a nu mă simţi prost (like a horder). Dar totuşi am reuşit să termin (aproape..) fondul de ten Elf, review aici Garner BB cream pentru ten normal/uscat review aici , primeul de ochi Elf mini review aici . Pe lângă aceasta am topit un ruj rupt de la Elf şi l-am combinat cu balsamul de buze tot de la Elf (cel în borcănaş de sticlă) pe care acum le foosesc şi pentru buze dar şi ca cream blush.    
   Deşi tentaţia a existat şi continuă de fiecare dată când deschid mailul şi mă uit la oferte, mai ales că vin Sărbătorile şi parcă aş vrea să mai iau ceva nou, ştiu că nu am nevoie de nimic, doar de a mai săpa şi consuma din multele lucruri adunate. Poate fac şi eu ceva de genul Blog sale ?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu