vineri, 9 noiembrie 2012

La Roche Posay BB cream

  Luna a început foarte bine deoarece pentru prima dată pot să spun că am câştigat şi eu ceva. M-am înscris pe site-ul celor de la La Roche-Posay pentru a testa noua lor BB cream şi am fost printre cei 100 aleşi. Miercuri mi-a venit coletul cu crema şi am şi început testarea.

 Am primit crema în nuanţa Medium. M-am cam speriat când am văzut că în tub pare foarte închisă...dar după aplicare s-a uniformizat frumos şi chiar mi se potriveşte.
  Ce scrie pe ea: Cremă uniformizantă pentru ten sensibil. Pentru uniformizarea tenului şi pentru un ten lipsit de strălucire. Spf 20. Pentru toate tipurile de ten. Fără parabeni.
  Pe lateral (cu litere de pitici) la mod de folosinţă scrie că se utilizează ca bază de machiaj sau cremă de zi. A se evita zona ochilor şi disponibilă în două nuanţe.
 
Vine ambalată într-un tub de 40 ml, modul cel mai igienic cu putinţă. O cantitate mică ajunge pentru întraga faţă, se întinde uşor şi are un parfum discret (pe care pe faţă nu îl simt dar pe mână rămâne cîteva ore).
Gradul de acoperire este foarte redus, deci nu cred că poate fi catalogată ca o cremă nuanţatoare deşi are pigment. Partea cu uniformizarea este deasemenea redusă dar lasă tenului o strălucire, diferită de cea de grăsime dată de unele creme. Dar aşa cum precizează şi ei la modul de folosire aceasta este o bază de machiaj, aşa că nu este un înlocuitor al fondului de ten (cum presupun alte BB cream).

În concluzie mi se pare o cremă hidratantă care aduce o strălucire tenului. Eu am acum tenul normal spre uscat şi deşi este destinată tuturor tipurilor de ten, eu nu cred că se potriveşte celor cu ten gras, dar asta trebuie testată de cineva cu ten gras. Mie mi se potriveşte mai ales acum în sezonul rece.
Avantajele:
- este hidratantă
- oferă o strălucire discretă
- nu are parabeni
- are un spf de 20
- ambalaj igienic şi gramaj suficient, adică 40 ml cam ca restul cremelor BB
Dezavantaje:
 - fiind destinată ca bază nu oferă acoperire
- deşi are ca prim ingredient apa, nu cred că este foarte indicată pentru tenul gras (asta este doar părerea mea, neavizată!)
- are miros, ceea ce pentru unii poate fi un dezavantaj şi nu ştiu dacă alcoolul din compoziţie nu poate fi iritant pentru cei cu tenul şi mai sensibil decât al meu. Mie însă nu mi-a cauzat încă nici o problemă
  Pe internet am văzut-o la preţul de 49 lei (pe aoro.ro) dar nu ştiu cât e în farmacii, deaceea nu am pus preţul nici ca avantaje nici ca dezavantaje
Pe final nu pot să nu o compar cu cele de la Garnier pe care le am, cea clasică şi cea pentru tenul gras.

De la stânga la dreapta:  Garneier oil free Light, Garnier oil free Medium, Garnier (clasic) Light şi La Roche Posay Medium.
          Aici se vede mai bine partea cu La Roche Posay care deşi nu este bine captată de aparat are tenta cea mai portocalie-rozalie, faţă de varianta Garnier oil free Medium, care este mai maronie.Cea de la Garnier este mult mai lichidă, se vede cum luceşte dar se usucă mult mai mat (pentru că este pentru tenul gras).
        Sunt foarte asemănătoare Garnier varianta clasică cu cea de la La Roche Posay: ambele sunt hrănitoare, cu mirosuri uşor florale, doar că cea La Roche Posay are efectul de luminozitate mult mai pronunţat iar cea de la Garnier poate are un pic mai multă putere de acoperire (dar nu cu mult). Eu o voi folosi pe cea de la Garnier pe post de cremă nuanţatoare iar pe cea de la La Roche Posay ca bază atunci când folosesc fond de ten.  Pentru sezonul cald voi reveni la Garnier oil free pentru ca îşi păstrază aspectul mat si pe caniculă, eventual ajutată de un pic de pudră.
 Însă pentru sezonul rece crema celor de la La Roche Posay mi se pare foarte bună.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu