vineri, 23 noiembrie 2012

Decor de Sărbătoare

  Pentru că magazinele au început deja decoraţiile de Crăciun şi mai ales pentru că este perioada mea preferată din an, m-am apucat de a decora prin casă.
  Am fost obsedată de lumânări parfumate de câteva luni încoace şi am încercat de la cele din Real, Carrefour până la cele mai renumite Yankee candels, de la care mi-am luat câteva mostre şi care pentru preţul lor m-au dezamăgit, mă aşteptam să fie cu mult mai parfumate. Dar am găsit acum candelele parfumate de la Glade, în mirosuri de portocale sau mere şi scorţişoară, la preţ de 9-10 lei (şi ţin pâna la 30 de ore) iar mirosul se simte în toată casa.
Mi-am luat şi două de la Air Wick (tot 10 lei bucata), deşi nu au miros sunt mai speciale pentru că îşi schimbă culoare şi crează o atmosferă foarte plăcută.

   Apoi am scos deocorurile din dotarea de anul trecut pentru măsuţele din sufragerie.

Şi să nu uit de cana pe care mi-am luat-o din Kaufland, pentru cafeaua de dimineaţă şi ceaiul de seara.
  E adorabilă !!!!
  S-a mai apucat cineva de decorat????
Update: Lumânarea cu mere de la Glade nu miroase aproape deloc, adică nici nu se compară cu cea de portocale care e mult mai parfumată, doar că e roşie şi parcă se potriveşte mai bine cu decorul. Lumânarea de la Air Wick pare mare, dar nu rezistă mult pentru că mai mult de jumătate e dispozitivul care luminează, aşa că doar două, trei degete din ceară sunt folosibile. Dar pentru că îşi schimbă mereu culoare e bună pentru ocazii deosebite.. 

2 comentarii:

  1. Eu as vrea sa-mi decorez camera cu un televizor nou :P. It ties the room together :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Da.... merge bine la orice decor...mai ales de Sarbatori....

    RăspundețiȘtergere