joi, 20 septembrie 2012

Obsesia obsesiilor

   " Nu ştiu alţii cum sunt...dar eu"  de mult am observat această tendinţă de a deveni obsedată de o anumită marcă sau de o anumită gamă de produse.
                  Capitolul I Obsesia obsesiilor cosmetice
    Prima obsesie a fost pentru cosmeticele ELF. Preţurile accesibile, gama de produse variate, foarte asemănătoare marilor companii ..şi m-am pierdut sau mai bine spus am devenit obsesivă. Am încercat tot felul de produse, din diferite game....unele mai bune altele mai dezamăgitoare... Pentru cele mai bune am realizat şi un post sau poate chiar mai multe.
   A urmat apoi Mania Sleek, care a cuprins vre-o patru posturi, o serie de comenzi, timp consumat cercetând părerea altora despre aceste produse şi mulţi banii.....
   Am devenit apoi obsedată de parabeni, cercetând acest aspect şi apoi treptat înlocuind produsele achiziţionate cu unele care să nu îi conţină. Astfel am ajuns la următoarea Obsesia Lush. Şi aş fi cumpărat tot site-ul dacă mi-aş fi permis financiar. Dar pentru că ultimele două obsesii s-au combinat am cumpărat doar produsele care nu aveau parabeni. Urmează să fac şi pentru aceasta un post cu produsele preferate dacă tot am cheltuit atâiţa bani, acesta fiind una din obsesiile cele mai arzătoare la buzunarul meu de om muncitor cu un salariu un pic peste cel minim pe economie.
   A fost şi obsesia deodorantelor fără aluminiu.....
   Dar a urmat  obsesia Produselor profesionale pentru păr. Acesta s-a soldat cu cumpărarea şamponului şi balsamului Matrix (ce nu au fost extraordinare!!!) precum şi masca de păr şi leave-in-ul de la Macadamina Natural Oil.(care îmi plac!) Scumpă obsesie a mai fost şi asta......
   Şi uite cum ajungem în prezent când simt pe la colţurile minţii că devin obsedată de produsele din DM: Balea şi poate mai târziu Alverde. Totul a început cu cercetările privind Testarea pe animale a diferitelor companii. Acestea două sunt pe lista celor care Nu testează şi au preţuri foarte acceptabile (mai ales Balea), plus că sunt uşor de găsit. Am încercat în trecut gelul de duş de la Balea şi mi-a plăcut. Acum mi-am luat încă unul, o spumă de ras, două săpunuri şi un deo roll. Am observat şi renumele bun pe care aceste produse îl au în blogosferă.... ceea ce accentuează obsesiaaaa. Măcar nu e una scumpă şi ţine cont şi de protejarea animaleleor şi de lipsa de parabeni. Se pare că mi-am găsit perechea..... Ce va urma vom mai vedea...
                  Capitolul II Obsesia obsesiilor alimentare
     Aici nu am o linie cronologică, unele le-am şi uitat... dar ştiu că am o tendinţă de a fii obsedată de anumite combinaţii. Şi nu se pune ca obsesie: ciocolata, produsele de patiserie şi cerealele... acestea sunt constante nu obsesii....Am observat că o astfel de obsesie mă ţine o lună două.....şi apoi dispare....pauză şi apoi alta.... Pot spune că sunt sezoniere.......... Exemple....
     -Pîine prăjită  cu usturoi şi ulei de măsline (toamna trecută)
     -Pâine unsă cu margarină sau unt şi miere (prin iarnă)
     -Pepene galben şi verde (de două veri încoace...), măcar asta nu îmi distruge şi mai tare talia şi şoldurile.
     -Brânză brie cu măsline (cred că prin primăvară a început)
     -Îngheţata (la fiecare început de vară)
Acum sunt în pauză......
                 Capitolul III Alt mici obsesii
    Aici intră obsesiile care nu au ţinut mult şi nu au avut pagube imense....sau care sunt destul de permanente...ca să le ţin sub un oarecare control. NYX a fost o perioadă...şi încă îmi mai face cu ochiul din când în când. Obsesia Încălţăminte şi a Poşetelor e cam permanentă....dar după ce aştept un pic...tensiunea creşte..apoi îmi cumpăr o pereche de încălţări sau o poşetă şi mă calmez pentru câteva luni....  Oricum aceste obsesii se pare că nu se încalcă foarte des....mereu primează una.
                 Capitolul IV Tratament şi indicaţii
    Din păcate nu prea există un tratament eficient pentru asfel de probleme..... Să nu mai stau pe net......oooo nuuuuuu!!!!! Ar fii recomandat să înlocuiesc aceste obsesii cheltuitoare cu unele care să nu ceară bani, poate chiar să realizez ceva...să desenz..să pictez...poate învăţ să tricotez...etc.... Deşi nu cred că ar fii eficace nici una. Momentan sper să rămân la faza Balea...că nu e marcă scumpă şi are tot felul de produse, astfel că pot testa în timp mai toate produsele, până găsesc tot ce mi se potriveşte şi îmi place.
   Oare numai eu sunt aşa.???????????.... E o consolare că de mică sunt aşa.. De copil am fost obsedată de ghiozdane....în fiecare toamnă vroiam unul nou...şi acum mai am câteva... Şi creioanele colorate sau cariocile erau o obsesie....niciodată nu am avut destule culori.... ACUM AM !!! (ha-ha-ha)
  Aceste capitole şi poate altele se vor rescrie mai târziu.........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu