duminică, 9 septembrie 2012

Cele mai bune cosmetice e.l.f.

  Cosmeticele e.l.f. sunt probabil cele mai ieftine cosmetice care se găsesc. La noi pot fi cumpărate doar de pe site-ul lor. Este o companie americană, la ei se pot cumpăra şi din marile magazine, ceea ce e bine pentru că asta inseamnă că trec testele necesare..... Multă lume este sceptică la aceste produse tocmai pentru că sunt foarte ieftine şi presupun din start că ar fi şi foarte proaste... Am încercat multe lucruri de la ei şi e adevărat că nu toate sunt bune dar unele chiar îmi plac...
 Din gama Essential- gama cea mai ieftină, unde majoritatea produselor sunt 9 lei, îmi plac:
- primer-ul - îmi ajută fardurile să reziste toată ziua şi deşi e doar 9 lei e comparabil cu cele mai scumpe (gen Too Faced care costă 80 lei..), nu conţine parabeni
- tuşul de ochi rezistent la apă -  îmi place mult cum se aplică, vârful ascuţit face foarte precisă aplicarea, nu se întinde şi rezistă toată ziua. Se întâmplă să se usuce destul de repede...depinde de cum nimereşti produsul dar la preţul de 9 lei cred că merită.
- batonul 3 in 1 - l-am folosit toată vara ca blush cremă şi mi-a plăcut foarte tare, deşi are un paraben...tot 9 lei
- luciul de buze -  cel intens hidratnat, cel hipershine şi cel glossy, toate la 9 lei, primele 2 au un gramaj de 1,5g iar cel din urmă are 10g. Deşi au parbeni, cam 2 de căciulă mi se par foarte bune, cel glossy fiind chiar super avantajos datorită gramajului mare.
- creionul hidratant pentru unghii - este plin de uleiuri naturale şi îmi place şi datorită formei pe care o are la vârf, ajutând la îndepărtarea cuticulei şi hrrănirea acesteia în acelaşi timp, 9 lei
- Pensule . deşi la 9 lei, mi se par foarte bune, le am deja de 2 ani şi rezistă bine, nu sunt cele mai moi posibile dar îşi fac treaba foarte bine, iar dacă eşti la început poţi să îţi permiţi să îţi iei majoritatea şi să experimentezi. Cele mai apreciate, pentru mine sunt: pensula pentru aplicarea fardului de ochi, blending eye, pensula de faţă şi cea mixtă.
- Cleştişorul de gene - nu ştiu ce m-aş face fără el..... e doar 9lei dar face minuni...
Din Gama Studio - un pic mai scumpă ca prima, dar tot mai ieftine ca cele din magazine....
- tuşul de ochi cremă - costă 22 lei şi deşi mi s-a uscat după jumătate de an, am pus o picătura, două de Visine în el şi e ca nou...rezistă foarte bine şi nu conţine parabeni
- fardul de ochi (cel single) - culori pigmenate, care rezistă, nu sunt prea pudrate, nu conţin parabeni
- kit pentru sprâncene - are o parte cu ceară şi o parte cu pudră... mi se foare foarte eficace...22 lei
- Mascara (rimel adică) - dar nu mai ştiu care e că s-a sters de pe tub, cred că e cel de extindere a genelor sau cel Mineral infused... ca după tub şi pensulă par asemănătoare, la 22 lei, defineşte foarte bine  genele, nu se scurge în timpul zilei, dă un pic de volum....mie una îmi place... (păcat că nu mai ştiu care e!)
- Pudra bronzantă şi blush - ambele îmi plac foarte mult, pudra bronzantă e  foarte pigmentată şi trebuie doar un strop....blusherul e discret cu un uşor scpipici, dar e discret....al meu e aproape gata.. imi trebuie altul. 22 lei, fără parabeni
Pudra cu protecţie solară SPF 45 şi pudra High Definition - ambele 38 lei, sunt uşoare, translucide, nu încarcă tenul.
- Fardul de obraz - mi se par foarte bun, nu sunt excesiv de pigmentate ceea ce face să fie uşor de aplicat, culoarea poate fi intensificată prin aplicări repetate... am mai multe culori plus iluminatorul  Gotta Glow care e un pic mai pudrat dar are un efect superb. Tot 22 lei (fară parabeni!)
- Fondul de ten - deşi scrie pe el oil free, conţine Mineral oil, îmi place în sezonul rece, pentru că e potrivită pentru tenul mai uscat. 39 lei (fară parabeni!)
- Pensule - acestea sunt mult mai moi, dar la 22 lei bucata... îmi plac foarte mult, depinde de bugetul fiecăruia.
Din Gama Mineral, nu am încercat decât rujul, care mi se pare foarte bun, dar la preţul de 30 lei se apropie de cele din magazine....
          Aceasta este lista mea cu produse pe care le-aş recumpăra oricând nu doar pentru preţul lor dar mai les pentru că sunt bune şi funcţionează. Am încercat şi alte produse de la ei care nu mi-au plăcut mai ales din gama essential, dar nu cred că este firmă de la care să îţi placă şi să ţi se potrivească tot. P.S. Nu lucrez la elf şi nu am nici o afiliere cu ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu