joi, 13 septembrie 2012

Cele mai populare marci de şampoane/balsamuri

  După ce am încercat nenumărate şampoane din comerţ, fără nici un rezultat m-am hotărât să caut ce anume folosesc alte fete... Şi unde aş putea să găsesc cele mai multe răspunsuri??? Pe Youtube sunt o groază de videoclipuri de genul My hair care routine (Cum îmi îngrijesc părul) sau Whats in my shower (Ce am în duş). După nenumărate ore de vizionare am ajuns să fac o mică listă cu cele mai populare mărci. Pentru că fiecare marcă are mai multe tipuri de şampoane şi balsamuri în funcţie de tipul de păr sau problemele apărute, nu am realizat lista pe alte criterii decât cel al mărcii. Majoritatea produselor se găsesc şi la noi pe internet, dar sunt extrem de scumpe....preţurile scise mai jos sunt pentru sticle obişnuite de 200/250 ml.

       1. De departe cea mai întălnită marcă şi deci şi cea mai apreciată a fost Joico, şi mai ales gama K-PAK de la ei, care deşi e destinat părului degradat este apreciat şi de alte persone care apreciază că nu au părul degradat şi la care funcţionează. La noi preţul  variază între 40 lei şi 70 lei în funcţie de site şi de gama din care face parte.

                            
         2. La uşoară distanţă dar destul de răspândite sunt şi marcile Redken  Kerastase.  Acestea par a fii printre cele mai scumpe produse cu preţuri între 50 lei şi 100 lei. Foarte scumpe la aceste mărci sunt  tratamentele gen măştile, produsele leave-in, serurile, care pot ajunge la preţuri de peste 200 lei. Din păcate pentru mine aceste  produse deşi foarte populare nu vor vedea rafturile duşului mei pentru că sunt mult presa scumpe pentru mine. 
 









        3.  Pe un loc trei se află produsele Matrix, şi cea mai des întâlnită gamă de la ei este Biolage. Marca are preţuri între 25 lei şi 50 lei în funcţie de gama de produse.







   
           4. Pe locul patru este o marcă cunoscută şi la noi L'oreal, dar din păcate cu game care nu sunt la noi gen EverPure, EverColor (game fără sulfaţi), la noi nu am găsit aceste produse nici măcar pe net. Sper să apară în magazine cât mai curând, că în SUA sunt de ceva vreme.



5. Alte mărci întâlnite în aceste vieoclipuri sunt Bumble and Bumble şi Tigi. Prima nu am reuşit să o găsesc dar cu siguranţă are şi ea un  preţ pe măsură, cele Tigi are preţuri între 35 lei şi 60 lei. Cele mai renumite colecţii sun Bed Head şi S-Factor.

 
    6.  Cu greu am găsit mărci din comerţul nostru, cele mai apreciate totuşi, deşi puţine, au fost Garnier şi Herbal Essence. Aici teritoriul e mai cunoscut.
                Cu toate aceste căutări am sfârşit prin a-mi luat şamponul şi balsamul Matrix din gama Biolage, pentru mai mult volum. Adevărul e că nu observ mai mult volum, şi nici o schimbare radicală a părului după o lună de folosire a acestor produse. Mai mult, după două săptămâni mi-a apărut mătreaţă şi a trebuie să schimb cu clasicul Clear pentru a o remedia. Acum le folosesc prin  alternanţă. Poate nu am ales eu bine gama pentru părul meu. Concluzia mea acum este că la buget redus este riscant să investesc într-un produs scump care poate să nu funcţioneze.... Probabil în timp am să mă mai răsfăţ cu câte  un produs mai scump....şi într-un final voi găsi ceva extraordinar.
  Dacă ai cumva o  sugestie, adică dacă îţi place şamponul pe care îl foloseşti, te rog lasă un comentariu mai jos.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu