vineri, 21 septembrie 2012

Gelurile de duş Balea

   La începutul verii mi-am luat din DM un gel de duş Balea din gama Young, după ce văzusem un videoclip de la MissChievous. Preţul era în jur de 5 lei pentru 250 ml. Mirosul era dulceag, vanilat, ceva ce nu e chiar pe gustul meu dar nu ştiu pentru ce motiv chiar mi-a plăcut. Nu face spumă multă, mai puţin poate ca alte geluri de duş. E delicat cu pielea şi nu o usucă. Nu conţine parabeni dar conţine SLS. Mie mi-a plăcut.


    Acum am zis să încerc şi alt produs, tot de la ei, pentru că nu au parabeni şi firma nu face testări pe animale. Acesta e din gama Wellnes. A fost în jur de 7 lei. L-am luat pentru că mirosul e divin!!!!!!! Are extract de iasomie, iar eu ador produsele florale! Şi el are SLS...dar din câte ştiu eu acest ingredient nu e legat de cancer sau alte boli doar că poate cauza iritaţii...ceea ce nu e cazul meu (cel puţin nu încă!)
               Şi ambalajele mi se far foarte drăguţe, ca să nu mai zic de preţ.
  Eu una sunt foarte încântată de ele şi cu siguranţă voi încerca şi altele......
  Dacă te deranjează SLS-ul poţi încerca cele de la Alverde, că sunt mai naturale şi eu ştiu că nu conţin chesti d-astea.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu