sâmbătă, 1 octombrie 2011

Pantofiori......

   Da... Trebuie să mă încalţ şi eu cu ceva... deşi pantofiori sunt scumpiori.... şi ca orice achiziţie să fie una reuşită urmează un întreg proces. Acesta începe cu căutarea trendurilor, apoi raţionalizarea lor, adică ce voi purta, trebuie să fie cât de cât comod, draguţ, să corespundă modei (adică să nu fie ceva învechit), dar totuşi să nu fie prea trendy (adică să nu se demodeze prea repede, că n-avem bani de alţii).  Aşa începem cu tendinţele:
       PIELEA DE PITON. Nu aş purta zi de zi aşa ceva, la ocazii speciale... pe care nu le am....
       APLICAŢIILE , adică pantofi cu scpipici. Nu.... dupa vârsta de 6 ani cred că am zis nu la sclipici (cu excepţia felicitărilor de Crăciun).
      CURELELE. Atât la cizme cât şi la botine, merg foarte bine.
      ŞOSETELE LA VEDERE. O fii la modă dar mie nu îmi place să se vadă şosetele...Acesta e unul din trendurile pe care nu le voi urma, decât la vârsta senilităţii
      CIZMELE PESTE GENUNCHI. Au încept de vreo două sezoane şi încă rezistă. Este pentru cine preferă aşa ceva, cred că alături de nişte skinny jeans merg bine, dar nu e stilul meu.
     LEGAREA ÎN JURUL GLEZNEI..  (depinde şi de model, dar e ok)
    LOAFER. Nu ştiu ce trend e acesta, se referă la pantofi destul de joşi ca ai bunicii. E pentru neconformiste sau persoane cu simţul umorului exagerat.
    Am lasat la urmă ceea ce ma interesa cel mai mult. TALPA ORTOPEDICĂ !!!  Îmi plac tocuri, mai ales că acum se poartă din nou tocuri mai groase, care sunt mult mai comode. Dar indiferet de toc toate trebuie duse la o lună şi ceva la pantofar pentru flecuri, şi eu una m-am săturat. Acum ar trebui să duc la pantofar două perechi de botine şi una de pantofi. Trebuie să recunosc că şi dacă nu ar fii în trend eu tot mi-aş lua pantofi dar mai ales botine cu talpă. Îţi dau înălţimea dar şi confortul în acelaş timp, plus că scapi de drumurile pe la pantofar. Cizme cu talpă am, la fel şi sandale şi mă simt foarte bine cu ele. Acum voi vâna botine şi/sau pantofi.
de la Marc Jacobs
Şi piele întoarsă se menţie printre tendinţe. Aşa ceva mi-ar place, dacă aş găsi!
Acestea sunt preferatele mele, din toate câte am văzut, sunt aşa de drăguţe!!! Acum să le şi găsesc!!! 
Şi acum cineva să îmi ureze noroc la cumpărături. Adică să şi găsesc şi la un preţ mic !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu