joi, 27 octombrie 2011

Pantene pro-v 3 minutes miracle serum - Review

Review, adică analiza unui produs!
   Am primit de la o promoteriţă dintr-un supermarket un tubuleţ cu noul serum Pantene Pro-v 3 minutes miracle color therapy. Acum probabil nu ştiţi dar eu nu am părul vopsit şi nici nu l-am avut vopsit vreodată. Am să îl vopsesc doar când voi avea fire albe, cum zic toate reclamele "acopera 100% firele albe!"  Cu  toate astea dacă am primit tubuleţul, cum era să nu îl folosesc.
     Ce zice că face acest serum?
În timpul vopsirii, stratul de protectie naturala a firului de par - stratul F (F-layer) este afectat. Atunci cand aplici, timp de 3 minute, noul 3 Minutes Miracle Serum, acesta va repara stratul protector. Astfel parul isi va recapata stralucirea si va avea un aspect sanatos, la fel cum era inainte de a fi vopsit, iar culoarea va ramane la fel de vibranta mai mult timp.   
   Pe lângă acest serum bineînţeles că există şampon, balsam şi mască. Şi toate acestea te vor duce la efectul dorit...... bla...bla....bla...
    Folosirea: aşa cum era specificat pe ambalaj, după şamponare şi aplicarea balsamului obişnuit (am folosit tot Pantene, dar alt tip, aşa ca să se înţelegă mai bine!) am clătit bine părul, am aplicat serumul de la rădăcină (nu ca la balsam unde aplic doar spre vârfuri)  şi am lăsat să acţioneze exact 3 minute, apoi am reclătit bine (mi s-a părut că e mai greu de clătit ca nu balsam obişnuit, părea un pic mai gras).
   Rezultate: mi-a lăsat părul extrem de moale, nu mi l-a îngrăşat de loc (aşa cum îmi era frică) şi nici nu l-a îngreunat, aspectul e îmbunătăţit, fără fire rebele şi mirose frumos! Nu pot spune despre culoare, că la mine e tot aceia naturală, nici despre stratul F sau despre ceva strălucire aparte.Nu cred că este un produs miracol, (asta e strategie de marketing!) e doar un balsam extrem de bun. Voi încerca şi varianta albastră pentru păr deteriorat, deşi acum al meu  nu pare foarte deteriorat. 
    La noi am văzut că se vinde  în ambalaj de 3, nu ca în imagine. Un tubuleţ l-am folosit de două ori, deoarece am părul de lungime medie, până la umeri.  Nu ştiu cît costă şi nici dacă poate înlocui cu succes  balsamul sau  trebuie să fie şi balsam şi serum, că atunci poate mă răzgândesc. Nu e de bine să mai adaug un produs între atâtea (şampon, balsam, mască, leave-in, termoprotector, fixativ): Voi încerca şi cel albastru cândva pe post de balsam, să văd dacă merge!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu