sâmbătă, 8 octombrie 2011

Despre tunici

  Nu ştiu dacă mai sunt în trend sau nu,dar mie contină să îmi placă tunicile. În primul rând pentru că merg bine cu blugi, sau cu colanţi pentru cine e mai încrezătoare. Dar ce e o tunică? În viziunea mea o tunică este orice bluză sau pulovăr mai lung de şolduri, cam până la mijlocul coapsei, putând fii cu mâneci sau fără. Ştiu că cele subţiri au fost foarte în trend în vară peste costumul de baie. Dar eu caut tunici cu mâneci care să poată să fie purtate în trei anotimpuri: toamna, iarnă şi primăvară.Mâine sper să apuc să dau un raid prin magazine, să văd ce găsesc. Drept urmare, azi m-am documentat şi am găsit câteva modele ca sursă de inspiraţie pentru mâine. Dacă mă duc prin magazine nepregătită devin copleşită de multitudinea de chestii de pe acolo şi nu mă pot hotărî. Dacă însă am în minte cam ce vreau şi caut, sesiunea de cumpărături nu ar trebui să dureze mai mult de o oră. să vedem ce am găsit....
1. variante tip bluze, adică mai subţiri

2. variante tip pulover, adică mai grosuţe 
Şi căciuliţa e drăguţa, tipul asta de căciuliţe ştiu că se mai cheamă şi beanie (cred!!!), şi merg tare bine pentru sezonul rece

Pentru a arăta cât de versatil este acest articol de îmbrăcăminte, priviţi:
      După cum se vede tind spre culori neutre ca negru, gri, maro, crem, la care pot adăuga o eşarfă colorată şi astfel să se potrivesacă cu orice. Vom vedea însă dacă îmi voi găsi ceva sau nu. Sunt cu ochii şi după ceva eşarfe drăguţe care să înveselească o ţinută monocromă (gen negru, să nu mă mă mai întrebe lumea dacă sunt în doliu... dar e practic negrul, mai ales dacă vin ploile şi noroiul....), poate chiar şi o căciuliţă drăguţă...
    La fel ca blugii, cămăşile albe şi tunicile mi se par o investiţie de lungă durată, tocmai datorită versatilităţii lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu