joi, 4 decembrie 2014

Produse terminate în octombrie şi noiembrie (Empties)

   Uie că a venit vremea să îmi golesc din nou gunoiul... ..adică produsele consumate timp de 2 luni. Unele se repetă la nesfârşi deoarece sunt holy grail products.. cum ar fi deodorantul gel de la Lady Speed Stick sau spuma de ras de la Gillette. Gelurile de duş sunt mereu în schimbare..acestea trei mi-au plăcut dar sunt un pic dezamăgită de cel de la  Le petit Marseillials care nu prea a avut miros.decât dacă miroseai direct în flacon.. (plus cel pe care îl am acum în baie..dar despre care vă vorbesc luna viitoare când e gata).

 Clasicele dischete demachiante cumpărate din Kaufland..ieftine şi bune- ce mai vrei. Apa micelară de Garnier care a ajuns cred la statutul de HG. Gel de curătare a feţei de la Bioderma, foarte bun, am şi review la el aici. Şi acum arsenalul de creme "de slăbit"... Despre Supliform am scris în postare cu cremele anticelulitice  vezi aici dar trebuie să adaug ca la această a doua cutie nu am mai văzut nici un rezultat... Două creme Elmiplant, sper să apuc să fac o continuare la postarea cu cremele anticelulitice cu acestea noi, dar pe scurt pot să vă spun că nu am văzut rezultate deşi le-am folosit cum scrie pe pachet timpde 28 de zile (chiar mai bine). La fel şi cu cea de la Nivea, m-am întors în Real să iau încă un tub (că pe toate ambalajele acestor creme scrie -3 cm  în cazul utilizarii timp de 28 de zile, aplicând 1-2 ori pe zi), dar nu am mai găsit crema..aşa că am trecut la cea de la Gerocossen. (dacă ar fi funcţionat toate aceste creme acum eram ţâr...adică şnur...)

  Din produsele pentru faţă am mai terminat: crema de noapte de la Roc, mi-a plăcut tare mult am să o recumpăr în viitor. O mostră de apă micelară de la Avene, care nu mi-a plăcut de loc.. a tot trebuie să îmi frec ochii... Altă sample size de la Benefit fondul de ten Hello Flawless Oxigen wow, nu aş da bani pe ea...chiar dacă a fost cam galbenă pentru tenul meu  pur şi simplu nu am observat ceva mai deosebit la ea, o prefer pe cea de la Rimmel Wake me up. Vorbind de Rimmel am terminat fondul de ten Stay Matte, pentru că era destul de vechi s-ar putea să fi fost un pic expirat. Spun un pic..că nu am avut nici o reacţie alegică dar nici nu mi-a plăcut foarte tare, nu pic cam apos...După cum spuneam în postarea anterioară acum testez tot de al ei  Match Perfection..Am mai teminat două sticluţe cu spray de fixare a machiajului de la Alverde (marcă DM). Am un review la aceste produse dar când e cald sunt aşa de răcoroase... îmi plac mult, dar din păcate la DM-ul din Oradea nu le mai aduc..le vânez de 2 luni şi nimic.... Ce ciudă îmi e!!!!
Ultimul produs e un rujuleţ de la ELF sub formă de creion retractabil mai gros, care nu e gata dar s-a topit în capac...a fost ok.
      Cam acestea sunt produsele pe care am reuşit să le termin timpde două luni.. Deja se adună concurenţii pentru luna viitoare... Bine că am scăpat de atâtea ambalaje! Am mai donat prietenelor ceva machiaje, dar am pierdut poza făcută la despărţire... am avut ceva probleme tehnice.....Aşa că acum colecţia de machiaje e şi mai mică.

                                                                                        xx, Cosmina

Un comentariu:

  1. ai folosit cateva, nu gluma! dischetele de la kaufland le folosesc si eu, mi se par bune! si am in wishlist gelurile de dus de la LPM, dar astept sa mai termin din stoc.

    RăspundețiȘtergere