miercuri, 17 decembrie 2014

Idei de cadouri - ieftine

   Mai sunt doar 10 zile până la Crăciun şi poate nu toată lumea are idee de ce să cumpere pentru cei dragi.. Aşa că vin şi eu cu nişte idei Ştiu că nu sunt originale..deloc..dar vă arat ce am cumpărat eu pentru cei dragi...  în special seturile care m-au atras în supermarketuri, dar vă arat şi ce am primit de Moş Nicolae că e o altă idee bună. În anii trecut am făcut astfel de posturi pe care le puteţi citi - pentru EA aici pentru El aici, ideile anului trecut aici.
     Cadourile cumpărate anul acesta Pentru fete un set de creme Loreal şi un set pentru păr de la Wella cu spumă şi fixativ.
 Pentru el un set de la Nivea sau unul de la Denim au fost cele care mi-au atras atenţia, şi preţul de 30-40 lei




   Ce am primit eu de la Moş Nicolae, sau dacă tot vrei să cumperi gel de duş sau spumă de baie poţi să iei ceva mai deosebit. Gel de duş şi spumă de baie de la L'erbolario (plus nişte pacheţele drăguţe cu cioco.. nu ştiu de unde le-a cumpărat) şi o pilă de picioare ce merge cu baterii... (a fost un cadou surpriză, aceasta e varianta scumpă e cam 100 lei dar am văzut în anumite farmaci şi o variantă mai ieftină)

Sper să vă fie de inspiraţie, oricum ce e dăriut din suflet  e cel mai important..indiferent dacă e o felicitare făcută de mână un cadou sau o brioşă..... Să aveţi parte de Sărbători Fericite alături de cei dragi!
                                                                                   xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu