duminică, 7 decembrie 2014

Machiaj complet de 100 lei (cu alternative)

       Am văzut acest tip de postare, de tip tag pe unele bloguri de la noi şi mi s-a părut o idee foarte bună. La prima vedere am zis că e foarte uşor că doar îmi plac multe produsele accesibile, dar punând pe hârtie am ajuns foarte uşor la suma de 100 de lei, mult mai uşor decât credeam. varianta oficială este cea din poză, dar am şi alte variante la unele produse pe care le-am avut în colecţia de machiaje şi care mi-au plăcut.
      Fondul de ten de la Rimmel - Match Perfection, eu l-am luat cu 27 lei din Auchan, acum toate fondurile de ten de la Rimmel sunt la ofertă aşa că aş alege cel Weak me up care îmi place mai mult. Pentru vară aş alege BB-creamul de la Garnier cam tot la aceiaşi bani. Dacă nu eşti fana fondului de ten ci preferi mai mult un simplu corector îl recomand pe cel de ELF din gama Studio care constă 22 lei.
      Duo-ul blush şi bronzer de la ELF constă doar 22 lei şi e super. În lipsă de farduri de pleoapă le-am folosit de nenumărate ori pe acestea,  bronzerul pe toată pleoapa iar blushul în pliul pleoapei a fost varianta cea mai ok pentur mine.
     Mascara de la Essence, I love extrem volum, 15 lei  la care i-am făcut review este foarte ok dar am auzit lucruri bune şi despre alte mascara de la ei. O altă alternativă la aceiaşi sumă ar fi mascara Supershock Max de la Avon, care mi-a plăcut şi mai mult.
     Un lucru la care nu aş putea renunţa este creionul de ochi folosit şi pe linia internă a ochiului şi a eyeliner. Pentru această postare l-am ales pe cel de la Avon, glimmer stick diamonds în culoarea neagră - costă 10 lei, dar preferatul meu este Superchock creion gel.
     Pentru buze am ales o combinaţie de creion de buze pentru când vreau mai multă culoare şi un balsam colorat pentru zi de zi, mai ales că este iarnă şi am nevoie de mai multă hidratare. Creionul de buze de la Essence este doar 6 lei dar este foarte cremos am trei şi pot ţine bine locul unui ruj. Balsamul de buze de la Maybelline - Baby Lips a fost 12 lei dar acum am văzut că este la reducere cu 9 lei în unele magazine. O altă variantă e balsamul colorat de la Nivea care costă cam 10 lei. Dacă optaţi pentru ruj am auzit că cele de la Essece sunt foarte ok şi costă undeva pe al 10 lei  sau cele de la Rimmel varianta Kate sunt foarte, foarte apreciate şi de mult le am pe wishlist.

 Calculând fără reducerile de sezon avem:
Fonsul de ten- 27
Duo-ul - 22
Mascara -15
creionul de ochi -10
Creionul de buze - 6
Balsam de buze - 12
           Total -     92
    Acestea ar fi strictul necesar pentru mine.. ce mi-aş cumpăra mâine dacă aş avea doar 100 lei, nici o reducere şi nici un machiaj.
    Dacă ar fi să mai adaug ceva aş adăuga un corector şi o pudră..mai ales dacă unele din cele de sus pot fi găsite la oferte, acum ştiu că sunt oferte la fondurile de ten Rimmel şi la balsamul de buze dar în general Avon şi Elf fac multe reduceri..
     Corectorul  cu "acoperire maximă" de la ELF Studio costă 22 lei iar pudra de la Rimmel - Stay Matte e cam 14  lei. Dacă aş avea timp să aştept să iau toate produsele la diferite oferte probabil că aş putea cumva să mă încadrez cu toate în 100 lei şi să am tot kitul necesar.


Ce spuneţi, cum m-am descurcat?
xx, Cosmina 

4 comentarii:

  1. interesante alegeri. am si eu un supershock de la Avon, dar nu ma inteleg deloc cu el.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te referi la mascara sau la creionul cu gel? sunt curioasă de ce nu că înţelegeţi, mie creionul mi se pare fantastic

      Ștergere
  2. Si mie imi plac fondurile de ten rimmel, interesanta postarea, poate o preiau si eu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar te rog sa o preiei, imi place sa le citesc, poti lasa si linkul ca si alti sa vada.

      Ștergere