marți, 5 noiembrie 2013

Maybelline BB cream - review

    Pentru că prin sepembrie mi-am terminat BB cream-ul de la Rimmel şi cel de la Garnier pentru ten gras mi se părea cam deschis m-am decis să îmi iau altul... Am ales Maybelline, pentur că auzisem lucruri bune despre ea şi la preţ este apropiat de cea de la Garnier sau cea de la Rimmel. A costat în jur de 30 lei şi am luat-o din Carrfour în varianta light pentru ten normal - uscat.. Există şi o variantă pentru ten gras cu ambalaj albastru, parcă.

 Tubul este clasic, din plastic cu 30ml, mai mică ca cea de la Garnier. Are un spf de30, cred că cel mai mare Spf din toate BB cream-urile de pe piaţă spune că este 8 in 1:
1-corectează imperfecţiunile -nu prea
2-se adaptează nuanţei tenului - uşor
3-uniformizează - un pic
4- luminează
5-catifelează
6-hidratează
7-protejează cu spf 30 -DA
8-nu conţine ulei sau ingrediente care încarcă pielea - DA
 Ce pot spune eu:  Că are acoperire foarte mică, mai mică decât cea de la Rimmel şi chiar decât cea de la Garnier. Deşi la aplicare pare a avea culoare, care mi se potriveşte şi pare a acoperi, în timp, adică după 5 minute parcă dispare, probabil fiind absorbită de ten. Eu nu am probleme mari cu tenul gen acnee sau cicatrici dar tot vreau o acoperire medie, o mai bună uniformizare a tenului. Apoi strategia asta de marketing cu luminează, catifelează, hidratează...care sunt defapt acelaşi lucru..e cam slabă.... Un ten hidratat e mai luminos şi mai catifelat...Iar ultima parte cu ce nu conţine, deşi bună... nu trebuie listată la ce face produsul....  pentru că prin 8 in 1 se intelege ca acest produs are 8 benefici, adică face 8 lucruri... că le face fără să conţină X e un plus... dar tot sună a amăgire..


În background se vede competiţia  Garnier Bb cream varianta pentru ten gras
   Întradevăr pielea nu se simte deloc încărcată, defapt după cele cinci minute când culoarea s-a adaptat aşa bine tenului că a dispărut, nici nu zici că ai ceva pe faţă....
    Problema mea însă cu această BB cream este că nu o mai pot purta.. De la prima aplicare, după câteva minute am simţit tenul iritat.. La a treia apliciare...a început să mă usture pielea. Ştiu că tenul meu este sensibil în această perioadă... Mai are el astfel de perioade... dar aşa nu mi s-a mai întâmplat. Am întrerupt utilizarea şi am încercat fondul de ten de la Rimmel, Wake me up, apoi chiar rămăşiţa de BB cream de la Garnier pentru ten gras (după cum se vede în ultima poză)..şi de la ele nu am avut nimic... Acum nu mă mai risc să o aplic.. va rămâne în seltar o bună bucată de vreme...
   În concluzie: ceva plusuri dar şi multe minusuri
+ preţ bun
+ factor de protecţie mare
+ nu conţine parabeni
- acoperire foarte mică
- irită tenul sensibil !!!! big NO, NO, NO
+/-  nu e foarte hrănitoare, adică pentru un ten normal e ok, pentru un ten uscat nu oferă hidratarea necesară astfel încăt să nu mai ai nevoie de o cremă şi e dedicată acestor tipuri de ten deoarece pentru tenul gras există altă variantă
Alte BB creamuri încercate de mine la care am review sunt:
Garnier BB cream, varianta pentru ten normal uscat review aici
Garnier BB cream pentru ten gras, review  aici
Rimmel BB cream are un review aici
La Roche Posay Bb cream, review aici

Ca termeni de comparaţie, pentru mine toate au fost ok, mai puţin aceasta. Cel mai mult mi-a plăcut cea de la Rimmel, cea mai hrănitoare e cea de la LRP, Garnier pentru ten gras e bună vara pe caniculă, şi Garnier varianta normală e ok dacă nu voi găsi-o pe cea de la Rimmel.

NU am încercat Bb cream-ul de la Nivea sau cele de la Loreal (au vre-o două sau trei), plus că Max Factor are un CC cream, dar e peste 50 lei şi nu mă încumet....Dacă le-aţi încercat spuneţi-mi dacă v-au plăcut.
Voi folosişi BB cream sau cremă nuanţatoare? 

                                                                           xx, Cosmina

3 comentarii:

  1. eu o am pe cea de la essence ... imi place foarte mult cum se comporta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am uitat de cea de la Essence... poate o sa o incerc si eu, ca am auzit numai lucruri bune despre ea. Mersi de sugestie!

      Ștergere
  2. Hello, an amazing Information dude. Thanks for sharing this nice information with us. Ochelari de soare de lux pentru bărbați

    RăspundețiȘtergere