joi, 21 noiembrie 2013

Cadourile lunii noiembrie

   Am făcut acest gen de postare luna trecută, am zis că dacă fac lunar o postare cu ceea ce cumpăr şi una cu ceea ce termin de folosit..de ce nu şi cu lucrurile primite... Am uitat să pun luna trecută în postare un pulover şi nişte accesori drăguţe pe care le-am primit de la o mătuşă, dar cum abia luna asta le-am purtat..vor intra în această postare.
    Puloveraşul era pentru mama, dar mi-a plăcut aşa de tare..că e moale şi pufos... şi mama mi l-a dat mie, chiar dacă mi-e cam larg, îmi place tare mult, merge bine şi cu colanţi că e lung şi acoperă toate zonele....Luna asta am trăit în el... E compet negru, dar din cauza lumini artificiale pare că unele dungi ar fi albastru închins...


          Tot luna trecută, de la aceiaşi mătuşă am primit nişte accesorii foarte drăguţe, hand made. Mi-a spus că le-a luat de la o cunoştinţă care lucrează pentru site-ul www.artizan-shop.ro.  Eu nu auzisem de site până acum..dar curioasă cum sunt am intrat..şi întradevăr au produse extrem de frumoase şi la preţuri foarte acceptabile.. Cu siguranţă am să îmi iau de la ei lucruşoare... Pentru cele care se pricep să facă astfel de lucruri au tot felul de mărgele, şnururi..etc.. Mie îmi plac bijuteriile fantezie şi cele semipreţioase.
  

  Venind vorba de produse hand made, am primit de la o prietenă un săpun şi un balsam de buze, făcute de o cunoştinţă de a ei. M-am bucurat tare..că doar apreciez produsele naturale... dar din păcate săpunul miroase aşa de urât... nu pot să îl suport... E cu unt de shea şi avocado, e foarte hrănitor şi lasă pielea catifelată..dar mirosul e mai urât decât un săpun de rufe. Am pus peste el un gel de duş...poate, poate ia din mirosul acestuia..dar nimic...Acum aştept că poate se mai "răsuflă". Aveţi voi altă idee cum să îl parfumez? Balsamul de buze e ok, dar se topeşte un pic prea tare.

  Dar cel mai frumos cadou, pe lângă puloveraş, a fost vizita la Starbucks.. despre care am scris în poastarea anterioară....
   Sper ca acestă postare să vă fi dat idei dacă vreţi să faceţi cumpărături pentru cele dragi vouă... că tot a început sezonul pregătirilor de Moş Nicolae şi  de Crăciun.
                                                                                             xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu