miercuri, 6 noiembrie 2013

Igiena mea orală

     Am văzut că multe fete pun la postul cu produse terminate şi pasta de dinţi sau apa de gură. Eu nu le-am introdus niciodată în vre-o postare, nu pentru că nu le-aş folosi cât pentru faptul că nu prea le-am asociat cu produsele de beauty, deşi un zâmbet frumos e cel mai preţios accesoriu (asta o fi dintr-o reclamă?).
    Din start precizez că nu am preferinţe pentru o anumită marcă, ceea ce vă arat mai jos este doar ceea ce s-a nimerit pentru luna asta deşi recunosc că Aquafresh şi Blend-a-med sunt mai des folosite iar apoi vin Colgate, Signal, alte mărci  nu prea am folosit. Eu aleg mereu o pastă de dinţi cu efect de albire, deşi nici una nu a avut efectul scontat. Cred că am încercat mai toate pastele de dinţi cu efect de albire de la firmele de mai sus. Dacă voi aţi găsit pasta de dinţi miraculasă care chiar să albească dinţii, vă rog nu ţineţi secret şi spuneţi-mi şi mie!

          Sunt două ape de gură deoarece Aquafresh-ul e a lui şi Listerine e a mea. El ţine la a lui deoarece i se pare cea mai avantajoasă în raportul calitate-preţ, mie nu îmi place gustul ei, aşa că iau Listerine, deşi mă cam ustură limba de ea..dar trece!
          Pasta de dinţi a momentului de blend-a-med dar acum am luat deja alta, Signal. Aţa dentară s-a nimerit să fie de la Colgate. Nu utilizez aţă dentară zilnic..doar când simt nevoia, asta e de ceva vreme.
          Pasta cea nouă arată aşa:
   Sper că îmi spuneţi dacă voi aveţi ceva preferinţe în acest domeniu. Am vrut să îmi comand de pe internet benzile de albire de la Crest... dar pentru că sunt cam scumpe am renunţat.. mai revin eu la simplu bicarbonat..din când în când.... Periuţele am uitat să le includ cu poze.. dar nu am nici aici preferinţe, le schimb cam la 4 luni că se tocesc.... Nu am investit încă într-o periuţă electrică... că mi se pare că nu s-ar merita, e doar pentru oameni leneşi sau chiar face ceva în plus? 
                                                                           xx, Cosmina

3 comentarii:

  1. am folosit candva periuta de dinti electrica,apoi am revenitla cea clasica,si pot spune ca dintii sunt mult mai curati cu periuta electrica :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa incerc si eu, de curiozitate! Dar de ce te-ai intors la cea clasica? din cauza costurilor rezervelor?

      Ștergere
  2. Thank you for your articles that you have shared with us. Hopefully you can give the article a good benefit to us. Igiena dentara

    RăspundețiȘtergere