marți, 2 aprilie 2013

Tenişi cu talpă

   TREND ALERT   wedge sneakers

     Anul trecut am văzut ceva poze cu Beyonce care purta acest gen de încălţăminte şi pe moment trebuie să spun că nu mi-au plăcut.Anul acesta însă m-am uitat la mai multe poze şi haul-uri şi a început să îmi surâdă ideea....



Am văzut modele şi în Zara, Berska sau Pull and Bear, la diferite preţuri şi diferite modele, dar cele mai accesibile preţuri sunt în Deichman.
   Mi-am luat două perechi. Una imitaţie de piele pentru când plouă, cu închidere tip scârţ şi una imitaţie de piele întoarsă, gri, cu şireturi, ultima e preferata mea.. Mereu am fost fana talpilor înalte mult mai mult decât a tocurilor, sunt mult mai comode.

 

   Eu oricum sunt mereu în blugi aşa că merg de minune. Au costat în jur de 100 e lei, o pereche a fost sub acest preţ şi una peste....un preţ foarte avantajos zic eu. Cred că primăvara aceasta nu mă voi dezlipi de ei!
   Vă place acest trend???? L-aţi încercat????




3 comentarii:

  1. Sincer am vazut la multa lume dar mie personal nu imi plac...

    RăspundețiȘtergere
  2. nici eu nu am fost fana de la inceput, dar am o pereche de botine cu talpa care s-au dovedit extrem de confortabili si buni la orice asa ca am ales sa incerc si aceasta varianta, acum sunt fan!

    RăspundețiȘtergere
  3. mie imi plac...am si eu sunt foarte confortabili :)

    RăspundețiȘtergere