miercuri, 3 aprilie 2013

Ce produse am terminat în martie

  Acest tip de postare e un fel de mini-review şi a spălare a păcatelor pentru postarea cu Cumpărăturile lunii martie ca doar dacă tot scrii despre ce ti-ai luat, scrie şi despre ce ai terminat, nu ca ar fi aceiaşi cantitate. Mereu cumpărăturile sunt mai multe decât produsele terminate.... uffff...

 

Am terminat două balsamuri de păr, pe care le-am folosit împreună. Niciunul nu mi se pare grozav, nici cel de la Loreal nici cel de la Lush. Sunt doar pentru întreţinerea unui păr sănătos, dacă ai părul uscat sau care să aibă nevoie de îngrijire cu siguranţă nu sunt acestea. Cel de la Lush miroase foarte bine şi puneam un pic penru a-mi rămâne mirosul în păr. Am păstrat sticluţa mică de la balsamul Lush pentru că am tot de la ei balsamul solid Jungle pe care l-am pus în sticlă şi l-am combinat cu apă că aşa solid nu prea îmi plăcea.
    Singurul produs pe  care poate am să îl recumpăr este spuma de ras de la Gillette pentru piele uscată, acum mi-am luat-o pe cea de la Balea care e cam la jumătate de preţ şi e destul de bună, că nu găsisem această variantă prin supermarket.
   Gelul de duş de la Avon, despre care am scris mai multe în postarea gelurile de duş Balea şi Avon   .
   Sprayul termoprotector de la Balea e ok, am mai avut de la Gerovital dar să fiu sinceră nu am observat nici o diferenţă între ele, doar că la acesta dacă pui prea mult părul devine un pic mai lipicios, dar dacă dozezi un pic un se simte.... cred că voi trece iar la Gerovital - să susţin economia patriei nu de alta....

   La machiaje am terminat doar un creion mecanic de ochi de la Oriflame, maro care a fost ok dar nu i-am mai făcut poză... Acum că mi-am luat 6 în locul lui cu siguranţă nu mai cumpăr creioane de ochi căţiva ani!
Luna asta sper să mai termin din rujuri că mai toate s-au topit şi înclinat, ca turnul din Pisa.
 
  Cam atât am dat gata luna asta... Voi ce aţi mai terminat ? Ce produse aveţi pe care le recumpăraţi de fiecare dată ????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu