luni, 8 aprilie 2013

Produse de rezervă

   După cum am precizat în postarea cu Cosmetice ieftine de cele mai multe ori îmi cumpăr cosmetice la reducere chiar dacă nu am încă nevoie de ele. Le păstrez sigilate căci majoritatea produselor expriră în 12 sau 24 luni de la deschidere, formulele pudră tin mult mai mult decât cele cremă deoarece crema este un mediu umed mai bun pentru înmulţirea bacteriilor.  M-am gândit să vă arat ce produse de rezervă am adunat .. unele sunt de câteva luni în sertare şi îşi aşteaptă în linişte rândul. (Asemenea unui hârciog...am vizuina plină)
    Am trei mascara, două de la Rimmel şi unul de la Revlon pe care l-am mai încerca şi mi-a plăcut mult. Demachiantul de la Bioderma este preferatul meu şi cum a fost promoţia 1 plus 1 gratis la 49 lei nu am ratat să nu îmi iau, acum mă bate gândul să mai iau două dacă mai găsesc oferta.  Pudra şi fondul de ten de la Rimmel din gama Stay Matte, pudra am avut-o într-o vară şi e foarte bună, fondul de ten nu ştiu cum e.
Primerul de la Elf, e doar 9 lei dar foarte bun. Tuşul de ochi de la Rimmel nu ştiu cum e ...dar acum trebuie să-l termin pe cel de la Elf. De obicei aveam şi un cleştişor de gene de la Elf pentru că îmi place mult şi după un timp trebuie înlocuită banda de cauciuc...dar acum nu am pentru că l-am făcut cadou unei prietene.



O altă categorie de produse de rezervă sunt cele primite cadou dar care ori nu îmi plac ori nu am nevoie de ele.... gen: deodorantul de la Avon, Pue Bianca, îmi place mirosul dar eu am nevoie de deodorante puternice şi acesta ştiu că e mai mult pentru miros; spuma de păr de la Nivea, nu prea folosesc spumă de păr dar am deja una desfăcută aşa că nu văd rostul în a o desface. Gelul de duş de la Nivea, deşi miroase frumos are un paraben şi l-am evitat, dacă chiar rămân în pana probabil îl voi folosi.

Cel mai probabil voi face cadou aceste produse..doar că nu  mai ştiu de la ce prietene le am...nu de alta dar să nu le fac cadou aceleiaşi persoane care mi le-a dat....

Voi aveţi astfel de produse...de rezervă? Care?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu