duminică, 3 ianuarie 2016

Retrospectiva lui 2015 şi noi obiective pentru 2016

    Să vedem ce am făcut şi ce nu... La unele stăm bine la altele nu..
    Dacă dau copy paste la ce am scris anul trecut pe vremea asta.pentru tot postul vezi aici obiectivele erau

       A fost un an frumos chiar dacă nu au fost vacanţe dar două  weekenduri la munte dar am realizat majoritatea obiectivelor. Din perspectiva beauty am încercat multe suplimente de slăbire, fără rezultate, am început să învestesc în creme, bb creamuri şi seruri dar mai ales am folosit multe cosmetice şi am continaut să fac cadou altele aşa că toată colecţia mea de machiaje încape întru-un porfard mare...
   Obiectivele lui 2015 au fost:
          Să fiu cea mai bună mămică şi cea mai bună soţie..Mereu e loc de îmbunătăţire.. rămâne obiectivul principal
     1. să slăbesc nu doar kilogramele aduse de sarcină dar şi cele 5 în plus pe care le aveam înaine de a rămâne însărcinată.  Am rămas cu 2 kg după sarcină şi nu am reuşit să le dau jos ..
     2. să îmi reorganizez garderoba.
Am reuşit pe jumătate.. că doar atătea haine m-au încăput
    3 să nu mai cumpăr machiaje şi să folosesc ceea ce am deja, cât mai mult .. OK!! am luat doar ce era necesar
   4 să nu ies in  oraş nemachiată..
OK
   5. Să scriu pe blog cât mai mult în puţinul timp liber
Ok dar se poate îmbunătăţi
Obiective mai mici pentru colecţia de beauty
     1. Să ajung de la 6 parfumuri la doar 3, 
Mai bine - le-am termiant pe toate, am doar mini parfumuri de la 1 ml, la 5 ml şi 10 ml şi un parfum mare primit de Craciun
     2. Să termin minim 3 rujuri..
Ok cred că şi un gloss sau două
     3. Să temin minim 2 farduri de obraz de la Elf, 
Ok
     4. Să  folosesc toate paletele de farduri
Ok
     5. Să termin măcar o pudră de faţă şi eyelinerul de la Elf -
Am termiant toate pudrele,2, şi ezelinerul şi ulte altele
     6  Să folosesc mereu Spf pe faţă
- nu mereu dar toată vara am fost conştincioasă
     7 Să nu îmi las unghiile să aibă oja sărită -
aici mai am de lucru.

 Noile obiective
 - Să îmi schimb dieta cu una sănătoasă.. mai multe salate şi fără dulciuri (duminica pot avea  prăjitură)
- Să rămân la No Buy zone şi folosire excesivă de farduri.
- Să termin căt mai multe produse şi să le dau pe cele ce nu sunt folosite
- Să nu accept oja sărită (chiar dacă acum am deja oja sărită)
- mereu Spf pe faţă
- Să nu fac colecţii de alte chesti, mai ales geluri de duş
- Să fiu cât mai organizată 
- Să mă ţin de ritualul de îngrijire a tenului

Cam atât îmi vine acum în minte. Voi ce v-aţi propus pentru noul an? Chiar dacă unii nu recomandă eu zic că e bine să ai ceva obiective în faţă.

                                                                 xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu