vineri, 1 ianuarie 2016

Ce am primit de Crăciun

    Şi anul acesta am primit cadouri super, fără să le cer sau să mi le doresc. Deşi ştiam că soţul îmi va lua un parfum că mia aveam doar unul în baie şoi acela pe final dar a fost mai mult decât un parfum .. a fost şi un set de mini parfumuri tot de la Lancome, lucru care mi se pare  şi mai tare că port să încerc mai multe variante.. Parfumul mare e "La vie e belle" şi parcă se potriveşte foarte bine momentului actual. Pe lângă acestea am primit şi un set de mini geluri de dus de la L occitane, iar m-am entuziasmat fără măsură. De la ai mei am primit bani şi mi-am luat un pulover de la C&A şi o eşarfă în aceiaşi culoare mint green (una din culorile mele preferate), deşi eşarfa o ţin pentru sezonul primăvară-vară.


Voi ce aţi primit de la "moşu"? 
              Vă doresc un an nou plin de împliniri şi fericire. La mulţi ani!
                                                                              xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu