duminică, 6 septembrie 2015

Terminarea proiectului 333 pentru vară, plus unul nou

  Uite că au trecut deja 3 luni de când am început proiectul 333. Am scris despre el pe larg  AICI  dar ca să rezum proiectul se referă la a purta timp de 3 luni doar 33 de haine. Astfel îţi alegi doar hainele care îţi plac cu adevărat, te obişnuieşti cu o garderobă mai minimalistă, simţi că ceea ce ai ales va fi valorificat la maxim. Nu sunt incluse întrehaine lenjeria, hainele de sală sau sport, nu se pun nici bijuteriile sentimentale sau pe care le porţi tot timpul, gen verighetă. Pentur că a fost prima dată când încep acest proiect şi pentur a-mi fi mai uşor eu nu am inclus încăâămintea şi accesoriile în acest număr 33. Pot spune că nu lam folosit cele 33 de haine alese: din 5 tricouri am prtat cam 3, cele 2 cardigae nu au fost purtate, am purtat doar 2 din cele 4 maieuri la inceput pe dedesupt (aproape că le-aş putea pune la lenjerie). Deşi aş fi putut include şi mai puţine haine şi astfel să încapă încălţăminea şi accesoriile. Dar am vrut să nu mă privez, să am mai multe obţinui să fie şi fun.
   Concluzii: la final am aruncat o rochie care a fost aşa de purtată că deja se deşira, un tricou care nu îmi deloc bine dar îl păstram din cauza culorii turcoize. Un alt tricou şi o bluză au devenit haine de casă deoarece sunt încă bune dar şi-au lărgit şi bluza e foarte scămoşată. Astfel am renunţat la 4 haine dar cu zâmbetul pe buze deoarece au fost prtate To Death.  În timpul proiectului amînlocuit o rochie aleasă cu alta deoarece nu îmi venea bine.  (nici cea aleasă în locul ei nu îmi vinea grozav aşa că  nu a fost purtată nici accea)
   Deşi am încept să fac ceva cumpărături (vezi postul cu cumpărăturile lunii august aici)  gen blugi şi bluze (şi mai vine unul în septembrie) mă gândesc să încep din nou deşi pentru toamnă mi se pare mai greu deoarece temperaturile oscilează de la 30 de grade la 0 în noiembrie...şi trebuie să ai cam din toate .... dar încerc.
LISTA
- 4 pantaloni lungi (2 blugi) şi o pereche de pantaloni scurţi
- 5 tricouri (şi mie mi se pare cam mult !!!)
- 5 maieuri (pentru straturile de sub bluzele subţiri sau cămăşi)
- 5 bluze subţiri
- 4 pulovere mai groase
- 2 cămăşi şi 2 cardigane
- geaca de piele
- o geacă groasă (de iarnă)
- un palton ( e variabil şi acesta.. dar îl las pentru varietate)
 - 2 locuri libere
   Ca încălţăminte am 3: tenişi înalţi, botine joase şi ghetele gen biker în caz de zăpadă aş putea adăuga gehtele de zăpadă dar foarte rar vine zăpada în noiembire pe aici.
   Accesorii : eşarfe (nu ştiu încă câte şi care) , rucsac (pe post de poşetă), poşetă mică  pe umăr şi eventual  o căciuliţă.
   Dacă aş renunţa la 2 tricouri, 1 pulover, paltonul aş pute chiar introduce şi accesoriile şi încălţămintea.. Dar mă simt mai bine să ştiu că mai pot adăuga 2 lucruri şi am mai multe opţiuni.
    Oare am uitat ceva? Voi ce aţi mai adăuga? Fără ce articol cu puteţi trăi?
     Voi ce tip de garderobă aveţi: e minimalistă (cu puţine şi bune) sau are mult prea multe şi de toate???
                               
                                                                                               xx, Cosmina


i

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu