luni, 21 septembrie 2015

Idei de posturi pentru beauty bloggers

   
     Blogul meu nu mai e demult un blog de beauty a ajuns mai mult un jurnal online de intrări şi ieşiri. În mare majoritate posturile sunt haul-uri cu ce mi-am mai luat şi apoi produsele terminate cu mini-review-uri. În final mă bucur că încă există deoarece au fost gânduri că poate voi renunţa la el de când cu bebe. Dar deşi mă bucur că a rezistat doar pentru pura mea pasiune pentru produsele de frumuseţe dar şi pentru iubirea pentru cuvântul scris sunt de mule ori tristă că nu pot scrie aşa de mult pe câte idei aş avea. Şi da, recunosc că de multe ori am timp dar prefer să mă întind în pat sau să urmăresc ceva la tv.... lenea asta....
    Aşa m-am gândit să vă dau vouă fetelor cu bloguri o listă cu idei de posturi pe care le puteţi face, care zic eu că sunt populare - asta dacă vă treziţi aşa în pană de inspiraţie... Nu includ review- urile că alea ar putea fi nelimitate.. Toate produsele din viaţa noastră cred că ar merita un review... - să afle lumea dacă e un produs bun sau nu.
   1. Produsele favorite (ale lunii sau pe sezoane)
2.Rutina tenului meu
3.Rutina părului
4.Rutina îngrijiri corpului  (lotiuni, exfoliante, autobronzante, deodorante etc)
5.Cel mai bune produse la preturi mici
6.Produse care îşi merită banii (produsele scumpe în care chiar merită  investit)
7.Produse fără de care nu pot trăi
8.Ce port cu mine în geantă
9.Machiajul meu de zi cu zi ( ce produse foloseşti)
10.Top 5 produse favorite - pe categorii rujuri, palte de farduri, fonduri de ten etc.
11. Trucuri de machiaj sau pentru îngrijire
12. Produse de şngrijire a unghiilor
13. Manichiura preferată. sau lacurile preferate.
14. Produse esenţiale în noul sezon/anotimp
15. Lista ta de dorinţe
16. Produse pe care regreţi că lea-i cumpărat
17 Colecţia ta de machiaje/ lacuri de unghii/ produse de îngrijire

Nu am adăugat la listă tutoriale de machiaj sau  pentru unghii că na, nu toate avem aşa talente..sau poate nu dorim să ne arătăm faţa sau unghiile.
    Sper ca această listă să vă inspire să scrieţi cât mai mult şi cât mai frumos.
    O toamnă superbă vă doresc!
                                                                       xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu