joi, 28 mai 2015

Produse terminate in aprilie şi mai

 S-au mai strâns ceva produse în gentuţa mea de empties... Majoritatea s-au golit în aprilie.. a fost ca un fel de curăţenie de primăvară dar făcută nevoit.... luna asta doar cu gelul de duş, apa micelară, deodorantul mă pot mândri. Dar pentru că am adus aminte de curăţenia de primăvară trebuie să spun  că am câteva produse care nu s-au termiant dar sunt expirate şi chiar nu le folosesc.. unele nici nu au fost folosite, aceste sunt: spuma de păr, creionul jumbo de la Nyx, cele trei linere colorate, cel cu sclipici de la Elf nu a fost folosit decât o dată iar cel gri şi cel maro de la Wet and Wild cred că le am de 5 ani sau ceva de genul....
    NU mai stau să explic ce am terminat că pozele vorbesc de la sine.. Cum am reuşit să termin trei deodorante, habar nu am.....La geluri de duş a fost simplu deoarece două erau de mult la jumătate numai cel de la Balea a fost noutate în duş.....

Pentru ten:

Am terminat si două maşti de faţă, nu mă pot abţine să nu o laud pe cea de la Elisha Coy 24k gold luată de la dolly skin.. e mască de bumbac,aşa de răcoritoare. plus că am folosit-o trei seri consecutive că era aşa de imbibată cu serum.. a fost mai scumpă dar o să o recumpăr cu siguranţă (15 lei). Cea de la Dm chiar nu mi-a plăcut deşi e foarte ieftină cred că două bucăţi sunt 6 lei... Oricum nu am văzut diferenţe pe ten de la niciuna.. doar senzaţia pe piele mă face să o prefer pe una în defavoarea alteia.... Am terminat şi ceva mostre primite tot de pe site-ul dolly skin dar fiind aşa mici nu pot să mă pronunţ.
   Poze în detaliu- bine că am terminat pudra Loreal.. produs bun în ambalaj prost.. adică peria aia.. şi e aspră şi ocupă loc mult...

O să duc dorul fardurilor Maybelline Color Tatoo.. m-am obişnuit să le folosesc zilnic şi ca bază şi  ca fard în sine... Dacă nu aş avea alte 180 de farduri cu siguranţă le-aş recumpăra.... le-am iubit....rebuie numai să precizez că cel gri s-a uscat cu mult timp inainte dar l-am resuscitat punându-l în microunde şi adăugâd căteva picături de Visine...dar a fost pentru scurtă durată... apoi am experimentat şi l-am amestecat cu un far cremă de la Essence care e mult prea cremos şi într-o culoare pe care nu o port.. Combinaţia a fost de succes deşi culoarea a prin tente maroni de la fardul Essence, a redevenit cremos. super !!!
         Pentru corp şi păr

Detalii - Spumele de baie de la L elbolario le-am folosit ca geluri de duş, cel de narcise a fost preferatul meu.
   NU am văzut efecte la crema de fermitate a sânilor şi decolteului de la Dove...  doar aşa ca feed-back...

Încă un parfum gata.. acum am doar două.... Acesta era de câţiva ani buni
    
     Cam acestea au fost produsele termiante.. din păcate nici un ruj..deşi mă chinui cu două din ele de luni bune.. chiar ani aş putea spune... (deşi sună stupid!).. Sper ca pe luan viitoare să le termin.. NU prea reaplic rujul să pot pupa bebelusul... hahaha..
      Voi aţi încercat ceva din aceste produse? Cum vi se par? Aveţi vre-o preferinţă?
                                                                                               xx, Cosmina

2 comentarii:

  1. am si eu de la Leocrema o lotiune de corp cu argan, in ambalaj negru, care miroase a prajiturele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am primit crema, nu stiu de und se poate cumpara ca nu am vazut-o prin magazine. Tu de unde ai cumparat-o?

      Ștergere