vineri, 8 mai 2015

Cumpărăturile din martie şi aprilie plus cadouri

   În mare sunt mulţumită, nu mi se pare că am luat multe lucruri (încerc mereu să ţin sub control lucrurile cumpărate), deşi produsele Mario Bădescu au fost mai scumpe mai ales tonerul (70 lei) mă consolez cu gândul că sunt produse de îngrijire a tenului şi nu machiaje...

În martie am fost cuminte şi mi-am luat: gelul exfoliant de la ELmiplant, fondul de ten de la Rimmel (a ajuns Holy Grail aşa de mult îmi place), cutie cu acetonă de la Essence identică cu cea de la Bourjois dar la preţ mult mai mic, plus un creion cu acetonă pentru greşelile făcute cu lac (pe care încă nu l-am folosit)
 Tot în martie mi-am luat de pe cel.ro produse Mario Badescu. Vroiam să înlocuiesc sprayul de fixare a machiajului de la Alverde care nu se mai găseşte şi am ales să îl încerc pe acesta (îl iubesc!)... dar nu m-am abţinut să nu iau şi tonerul deşi nu prea m-am înţeles eu cu tonerele în general dar faptul că avea acid glicolic m-a convins.
  Am trecut prin DM şi nu am putut să ies cu mâna goală mai ales că gelul de duş era la reducere (nu aveam nevoie de un ALT gel de duş..dar deja e gata..aşa că nu mă supăr .. miroase tare a portocală e foarte fresh.
Primerul de la Rimmel e pe wishlist de mai bine de un an...
 La final de aprilie a trebuit să iau şampon că se termina şi am zis să încerc Pantene..că de mult nu am mai încercat ceva de la ei., la fel şi apa micelară de la Garnier fară de care nu mă văd. Din DM mi-am luat loţiunea autobronzantă Alverde, am mai avut-o, e discretă şi îmi place că se dezvoltă gradat şi îmi pare că şi îmi hrăneşte pielea, nu mai am nevoie de altă loţiune.
 

 Sora mea a venit fin Franţa şi mi-a adus cadou produsele preferate de la Lush: masca Magnaminty, bombe de baie şi spumate.. pe care le-am şi ciopărţit înaite de a le face poze. Loţiunea de corp era pentru mama dar a ajuns la mine.. e simplă, fără miros..fără chesti suplimentare dar glicerină cu parafină şi încă ceva...(bună pentru pielea foarte uscată şi foarte sensibilă, eu o voi folosi pe genunchi şi coate)
Cam acestea sunt cumpărăturile mele pe două luni. Voi ce v-aţi mai luat în primăvara asta? Ce mai aveţi pe wishlist pentru vară?
                                                                                                 xx, Cosmina

2 comentarii:

  1. sa le folosesti pe toate cu drag! eu trebuie sa intru neaparat la Project Pan, ca nu mai am loc in dulapuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu termini foarte multe intr-o luna.. intr-o luna sau doua le golesti tu!

      Ștergere