sâmbătă, 14 februarie 2015

Balsam de buze Maybelline Baby lips

   De mult timp vreau sa fac acest review şi uite că a venit şi vremea lui. Am luat acest balsam de buze de îndată ce l-am zarit într-un supermarket, doar pentru că auzisem aşa de multe lucruri despre el pe Youtube. Ambalajul e tare draguţ, colorat cu capac de plastic, ca un balsam de buze la tubuleţ de la la alte marci..
Nuanţa- Cherry me




Aceste balsamuri sunt colorate şi asemenea concureţei lor de la Nivea dau o uşoară culoare buzelor.. nimic dramatic, nu e ruj.. dar e un buciu frumos. Capacitatea lor de hidratare e limitată.. adică nu e un tratament, dacă ai buzele crăpate nu te va ajuta foarte mult dar cred că e bun pentur a preveni, l-am folosit in zilele reci cu vânt afară şi mi-a placut. Trebuie să precizez că cel puţin în această iarnă nu am avut probleme cu buzele crăpate sau uscate... poate şi datorită faptului că m-am obişnuit să ţin pe noptieră un balsam de buze şi seara la culcare să mă fac, chiar dacă nu am probleme, preventiv.. pentru a-mi păstra buzele hidratate.
   Eu am dat pe el 12 lei chiar cand a părut dar apoi l--am văzut în unele magazine şi mai ieftin parcă pe la 9 lei. Sunt şi alte culori gen roz, unul piersică, unul mai incis la culoare gen vişiniu şi unul fără culoare.  Acesta dă o culoare foarte naturală şi mă bucur că l-am ales. Are un miros fructat şi nu are gust

   Update: poze cu inaite si dupa aplicare.. nu se vede mare diferenta doar ca buzele sunt mai lucioase si un pic mai pigmentate.. par mai sanatoase...


    În concluzie îmi place ca înlocuitor de ruj în zilele când nu am chef de ruj sau gloss sau zilele cu vânt şi frig.. În acelaşi timp nu pot spune că are ceva ce îl diferenţiază de competiţia cu Nivea.. sunt cam la fel.
   Voi l-aţi încerca? Ce părere aveţi?
                                                                                         xx, Cosmina
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu