luni, 19 ianuarie 2015

Produsele preferate în 2014

    Cum 2014 a fost anul în care am încetat să mai cumpăr machiaje ca o maniacă. Majoritatea produselor preferate sunt descoperite în anii precedenţi, tot ce am preferat în 2013 au continuat să fie şi în acest an foarte folosite şi foarte utilizate. Vezi produsele preferate în 2013 Best of 2013
    Paletele Naked, unturile de corp Victoria Secret, lacurile de unghi Nicole by OPI, etc au rămas produse foarte iubite chiar Holy Grail aş putea spune. Chiar dacă am încercat şi noi produse cum sunt cele de la Benefit, (vezi ce produse am încercat aici) un blush de la Nars, fondul de ten de la Rimmel Mach Perfection, şampon Joico (review aici) parcă nu m-au impresionat destul de mult, adică nu erau aşa de wow încât să le consider preferate, au fost bune dar nus.au distanţat mult de altele încercate.
   Produsele care însă m-au impresionat au fost:
 - Apa micelară de la Garnier se poate numi produsul anului, descoperirea cea mai bună. Am schimbat apa de la Bioderma, care a fost ani de zile preferata mea cu aceasta (review aici )
- Spray-ul de fixare a machiajului de la Alverde m-a răcorit toaă vara plus că ia aspectul de faţă pudrată
Corectorul de la Elf Studio m-a impresionat în bine, e cremos şi foarte puţin acoperă mult
- Baza pentru lac de unghi de la L'oreal 7 in 1, mi-a făcut unghiile mai rezistente şi previne pătarea cu lac review aici
- Top Coat de la Maybelline
- Blushul de la Benefit în Coralista l-am purtat de primăvara până toamna. Culoarea e tare frumoasă dar discretă în acelaşi timp
- Iluminatorul de la Sleek e un auriu frumos, fără sclipici pe care l-am folosit la greu şi tot nu sunt la jumătate
     Am lăsat la final cele două geluri de duş deoarece le-am descoperit doar în decembrie dar m-au impresionat. Unul e mai scump, cel de L'Elbolario şi unul mai ieftin Hamman

Voi ce produse aţi descoperit în 2014? Ce va impresionat?
                                                                                            xx, Cosmina


2 comentarii:

  1. ajung la concluzia ca urmatoarea iesire la shopping se va finaliza cu achizitionarea apei micelare de la Garnier :D

    RăspundețiȘtergere