sâmbătă, 18 octombrie 2014

Cum îmi îngrijesc tenul (oct 2014)

    Ca  proaspătă mămică multe lucruri au ajuns la coada listei, gen manichiura, pediciura, chiar pensatul şi machiajul dar mă bucur că am continuat să îmi găsesc timp pentru tenul meu.. Acum unele produse sunt pe terminate aşa că m-am gândit să scriu acum despre ele...
    Am un ritual bine pus la punct... cu masca mă mai lupt .. că rar am timp...Demachiantul de la Garnier... deşi se consuma mai repede decât Bioderma e mult mai ieftin..aşa că voi rămâne la el. Apoi uneori continui prin a mă spăla pe faţă cu gelul de la Bioderma, e foarte delicat,  review aici.  Masca de la Freeman o folosesc doar rareori dar încerc să fie săptămânal doar că nu îmi iese. Am cumpărat aceasta mască după ce Tiffany D de pe YouTube a zis numai de bine despre ea.... Oricum îmi plac măştile peel-of, mi se pare că îţi iau murdăria din pori, mi se pare că e bună.. plus că mă va ţine câţiva ani ,că e foarte mare.


    Crema de zi Hope in a jar şi serul When hope is not enough sunt  de la Philosophy, am luat un set în avion, anul trecut.. doar că crema o folosec seara în alternanţă cu cea de la Roc. cea de la Philosophy e foarte uşoară, dar are un miros nu foarte frumos... dar merge..... nu e grasă de loc....e un amestec de cremă şi gel. Cel puţin aşa pare. Crema de la Roc o ador, e groasă dar nu grasă, nu lasă pielea unsuroasă, dar o hrăneşte bine şi intră repede în piele cu siguranţă am să o recumpăr. Acum că se termină serul îl voi înlocui cu unul de la Loreal Youth code iar la cremă  voi rămâne la Hope in a jar că e un borcan mare.
    Am fost foarte încântată de aceste produse, chiar dacă nu am văzut schimbări la nivelul tenului, mi s-a părut însă că e hidratat dar nu gras..
    Voi ce produse folosiţi? Ce aţi recomanda?
                                                                                                        xx, Cosmina




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu