vineri, 3 octombrie 2014

Ce am mai terminat şi ce am mai cumpărat - septembrie

      Revin cu o postare gen 2 in 1 Empties şi Haul în acelaşi timp... Îmi plac mult acest tip de postări deoarece pentru mine reprezintă ca un jurnal de cumpărături... văd exact pe ce dau bani, ce se merită şi ce nu..... Multe lucruri se repeta de la lună la lună.. am de ani de zile acelaşi deodorant Lady Speed Stick varianta gel, aceiaşi cremă de ras de la Gillette, acum voi recumpăra mereu apa micelară de la Garnier.. de când am descoperit-o (deşi nu prea îmi place dozarea, parcă curge prea mult dintr-o dată .şi se termină mult mai repede decât Bioderma)
      Încep cu ce am cumpărat luna asta....
- din magazine
 Nu m-am abţinut şi mi-am luat gelul de duş de la Dove pentru că mirosea foarte bine, deşi mi-am zis că iau Dove la iarnă că sunt foarte hrănitoare şi vor fi numai bune pentru când pielea mea e mai uscată.
   Am luat două produse anticelulită deoarece numai nu găseam Supliformul de la Hofigal..şi astfel am luat gelul de la Herbagen..apoi însă când l-am găsit, m-am repezit şi l-am luat
- comandă Aoro.. jumatate e pentru bebe şi jumatate pentru mine, doar că încă nu am testat nici şamponul uscat nici serul
Achiziţia fashion a lunii a fost o pereche de ghete, le-am luat din Selgros cu 170 lei deşi nu sunt din piele...după ce am tot probat toate variantele din Deichmann, acestea îmi veneau cel mai bine...


Ce am terminat

Şamponu Joico, gelul anticelulitic de la Herbagen (pentru că mă faceam cu el de 2 ori pe zi m-a ţinut cam 2 săptămâni), 2 geluri de duş, două deodorante... şi ceva machiaje. Cea mai fericită sunt când termin machiaje... Am terminat o pudră de la Benefit dintr-un set.... e adevărat că dacă nu o scoteam din set şi nu o crăpam poate mai aveam din ea..aşa o mare parte s-a irosit. Rimelul de la Avon mi-a plăcut.. nu şi lipstain-ul de la Elf care a cam expirat şi trebuia aruncat ... şi un burete de pudră foarte vechi...Anticearcănul de la Maybelline nu a fost culoarea potrivită.. nu pot să îmi dau seama ce a fost în capul meu când l-am luat.. dar l-am folosit ca bronzer.. deşi mi-a plăcut mult consistenţa.. păcat că la noi nu se găseşte....



Cam acrestea au fost produsele pe care am reuşit să le termin şi cele noi care au ocupat rafturile din baie mai ales.
                                                                            xx, Cosmina


6 comentarii:

  1. sunt curioasa despre crema anticelulitica herbagen, poate faci o postare despre ea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vreau sa fac o postare despre toate cremele anticelulitice incercate pana acum... cat de curand...

      Ștergere
  2. Am vazut ca ai achizitionat de pe aoro produse pt bebe de la mustela. Stii ceva despre acest produs? este bun? http://www.aoro.ro/mustela/bebe-change-crema-crema-tratament-impotriva-iritatiilor-provocate-de-scutece/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Despre acest produs nu stiu nimic, nu l-am folosit la bebe dar stiu ca in general toate produsele Mustela pentru copii sunt foarte bune, sunt recomandate si in Franta de pediatrii fiiint considerate printre cele mai bune de pe piata. Eu penrru preventia iritatiilor folosesc zilnic la bebe un produs francez pe baza de ulei de masline care se numeste Liniment oleo-calcaire facut de Gifrer, dar am si Bepanten in caz ca apar ceva iritatii, ca tratament (dar nu na fost cayul inca).

      Ștergere
    2. Buna ziua, va rog sa imi spuneti de unde cumparati in Romania linimentul oleocalcaire.

      Va multumesc!

      Ștergere
    3. Nu l-am cumparat din Romania sora mea mi l-a adus din Franta, din pacate eu nu l-am vazut la noi.

      Ștergere