luni, 2 iunie 2014

Serum de unghii L'oreal - review

       Mi-am cumpărat acest ser de unghii acum 3 luni sau cam aşa, deoarece am observat că unghiile mele sunt din ce în ce mai galbene plus că sunt şi firave de fel, se rup foarte repede, aşa că un tratament e bine venit. Unde mai pui că eram nemulţumită de base coat-ul pe care îl avea şi acesta poate fi folosit ca bază pentru lacul de unghii.

            Numele complet al produsului este: La Manicure 7in 1 Saviour - Miracle Nail Repair 7 Serum tratament concentrat - asta pentru ca sunt 3 noi produse de la Loreal pentru unghii eu l-am ales pe acesta deoarece părea că e biun la mai multe
  Ce zice că face: combate cele 7 semne ale unghiei deteriorate 
- anti-rupere - DA

- anti-striaţii - nu ştiu

- anti-fisuri -nu ştiu

- întareşte - DA

- hidratează - nu îmi dau seama

- regenerează - DA

- stimulează strălucirea - orice lac transparent face unghia strălucitoare.. deci un Da mic

Utilizare: aplicaţi un strat zilnic pe unghia curată sau ca bază sub lacul de unghii
  Eu una l-am aplicat ca bază pentru lac şi îmi schimb lacul de unghi cam la 4-5 zile..dar l-am purtat şi singur pentru o săptămână sau două.
    Concluzie: Eu am văzut rezultate, după cum am scris mai sus.. unghiile mele sunt mult mai tari (am luat si un tratament cu calciu timp de cateva saptamani din motive mediacale dar nu cred ca e de la asta deoarece am mai facut eu tratamente cu calciu si  unghiile nu mi se întăriseră), plus că nu se mai rup şi mai ales nu mai sunt îngălbenite. Partea cu hidratarea, striaţiile şi fisurile mi se par cam prea de tot.... aşa de marketing puse acolo... , dar cu toate aceastea mie chiar îmi place acest produs.
     Prin urmare îl recomand celor care au probleme cu unghiile. Se usuca repede. Costă cam 20 de lei, eu l-am luat din Auchan dar cred că se găseşte şi în alte supermarkeuri.
     Voi ce produse folositi pentru unghii?
PS cine traduce 72% rottura, 82% sfaldaturra, 100% levigatezza ???
                                                                                               xx, Cosmina



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu