joi, 26 iunie 2014

Şamponul Le Petit Marseilials - review

   Vin cu încă un review la un produs care merită. Este vorba de şamponul pentru păr uscat cu unt de karite şi miere de la Le Petit Marseilials.
   După dezamăgirea cu Dove oil.. vezi aici,.m-am lăsat dusă de reclama la acest produs direct spre rafturile Carrfour-ului. Reclama aia cu băieţelul care când simte mătura zice maman..m-a făcut să mă simt şi eu cu o mătură în cap.... şi nu doar la vârfuri..ci şi la rădăcină.
   După a două utilizare am văzut rezultate vizibile, părul meu nu era aşa de uscat.. Nu pot spune că era mătăsos.. dar era mult mai bine. La preţul de 13 lei acest produs chiar face ceea ce promite. M-a impresionat într-un mod plăcut. Problema care a apărut este că după ceva utilizări părul se cerea spălat mult mai des... căci nu mai era aşa de uscat, aşa că a trebuit să îl combin cu alte şampoane. Dar de atunci eu una nu îmi mai simt părul aşa de uscat la rădăcină. Miroase foarte pregnant a miere, dar mie îmi place. Nu mi-a cauzat mătreaţă sau mâncărimi ca alte şampone.. doar că se unge mai repede şi se cere spălat mai des..la mine asta fiind zilnic.. Dar dacă ai probleme cu părul uscat cred că e un produs foarte bun.
     Voi l-aţi încercat? Ce tip de păr aveţi şi ce şampon preferaţi?
                                                                                                     xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu