luni, 30 septembrie 2013

Unghii de toamnă

     Săptămâna asta am găsit o combinaţie ideală de culori tomnatice pentru unghiile mele. Deşi copacii nu sunt încă ruginii..am văzut deja ceva frunze galbene......

  În poză par mult mai deschise, probabil datorită luminii naturale.. Este un lac de la Farmec 314, iar pe inelar am pus Nicole by OPI varianta aurie Texture Coat, care îmi place să o port mai mult singură decât peste ceva. Cu siguranţă nu va fi singura dată când voi avea această manichiură în această toamnă.
  Dacă la capitolul rujuri şi glosuri..nu mă aventurez departe de rozurile prăfuite, naturale... am zis că poate devin mai aventuroasă cu lacul de unghii. Aşa că mi-am selectat din colecţia de lacuri de unghii câteva care mi se par potrivite sezonului... aşa măcar nu port mereu rozurile pale....

  Aici oja Farmec(de la stânga la dreapa penultima) se vede mai bine, e un cărămiziu frumos, spre bronz.... perfect pentru sezonul toamnă, mai ales pe când copacii vor fi toţi aurii - roşcaţi.
   Am pus şi oja verde că poate, poate o să o port..deşi nu prea mă aventurez departe...
   Mi se pare aşa de frumos să te poţi asorta cu natura, cu anotimpurile.. Mi se pare că se crează aşa o simbioză.... Deşi machiajele, cosmeticele şi hainele sunt lucruri destul de superficiale, de cele mai multe ori (lasând arta la o parte din ecuaţia lor) a urmări prin culoare natura şi a încerca să te transformi şi tu o dată cu ea..mi se pare organic şi profund... Îmi place să urmăresc natura, vremea zi de zi.... să vad micile schimbări ce se petrec, mai ales în acest anotimp..Ideea e că mereu culoarea a fost inspiraţia mea...
   Termin cu filozofiile şi vă urez la toate (şi la toţi) o TOAMNĂ FRUMOASĂ!!!!
                                                                                  xx, Cosmina
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu