joi, 19 septembrie 2013

Creioanele de buze jumbo

   Mă refer aici la produsele tip ruj dar care arata ca nişte creioane foarte groase... Cred că prima firmă de care am auzit cu acet tip de produs este Clinique dar nu este în bugetul meu această marcă... Apoi, în străinătate au apărut cele de la Revon, Just Bitten Kissable Balm Stain..dar din păcate nu au venit şi la noi.... Primul pe care l-am achiziţionat a fost de la Victoria Secret.(27 lei)..apoi în vară (din Franţa) l-am luat pe cel de la Bourjois (în jur de 9 euro parcă!) şi la întoareceredin vacanţă l-am luat pe cel de la Max Factor....(27lei).  Acum m-am gândit să le fac un scurt review comparativ..asta în cazul în care te tentează să îţi iei şi nu şti care ţi s-ar potrivi.

  Cel de la Victoria Secret este cel mai cremos dintre toate...E ca un balsam de buze... E şi cel mai sheer, scrie pe el Sheer Tint, adică fără prea multă culoare, foarte discet. Nu e foarte lucios.. Deşi l-am folosit vara asta..cred că la iarna va fi excelent...deoarece chiar hidratează un pic buzele. Poate şi culoarea aleasă de mine e mai nude şi nu se vede..nu garantez că în culori mai închise nu se vede mai bine...da cum sugerează numele nu trebuie să te aştepţi la o culoare puternică. Nu durează cine ştie ce... Nu necesită ascuţire, se roteşte de jos asemenea unui ruj. Pentru că e aşa cremos mi se pare că se consumă un pic mai repede ca celelalte.
   Creionul de la Max Factor ese o combinaţie ideală de culoare şi textură cremoasă, nu aşa de cremoasă ca cel de la VS dar e foarte plăcut pe buze. Nici el nu durează foarte mult. Acesta cred că ar împăca diferitele cerinţe. Nici el nu necesită ascuţire. Este un pic mai subţirel ca celelalte.
    Creionul de la Bourjois e foarte, foarte pigmentat, bun şi culoarea aleasă ajută....e o combinaţie de ruj cu gloss sub formă solidă. Vârful creionului nu e deloc cremos, dar nu usucă buzele. Rezistă mai mult ca cele ce mai sus, dar nu 10 ore aşa cum scriu ei pe ambalaj... nici gând...vreo 2-3.maxim 4 la mine..adică merge mare pare din el şi apoi rămâi un pic cu buzele "pătate", în sensul bun..Este foarte, foarte lucios... dar luciul nu persistă foare mult..Nu se strânge urât, nu necesită ascuţire.
   În concluzie toate îmi plac. Dacă ar fi să sumatizez cel de la VS e mai mult spre balsam, cel de la Max Factor e ca un ruj puţin hidratant, iar cel de la Bourjois e un ruj cu gloss mai persistent...
   Voi aţi încercat astfel de produse? Vă tentează săachiziţionaţi unul? Ce părere avezi despre ele?
                                                                                           xx, Cosmina

Un comentariu: