vineri, 10 mai 2013

Victoria's Secret Glossy tint

  Am precizat în numărate rânduri că am dezvoltat o obsesie foarte nesănătoasă pentru buzunarul meu, pentru produsele VS. Şi când mi-am luat gelul de duş am adăugat şi acest creion de buze deşi  partea de machiaj nu mă atragea aşa de tare.

  L-am luat de pe cosmeticstyle.ro cu 27 lei, chiar cu câteva zile înaine să apară creioanele de la Max Factor, deci nu am avut de ales..între mai multe feluri. Sunt disponibile în trei culori, eu am ales Boudoir Pink, adică un roz aşa mai prăfuit, mai natural. Pentru că e o culare foarte naturală nu se vede foarte tare, acum mă gândesc că poate era mai bine să iau o culoare mai puternică....dar na...asta e e....sunt mulţumită de el.






    Este asemeni unui balsam de buze colorat, mi se pare foarte hrănitor, oferă luciu buzelor şi o uşoară culoare. Cel mai mult îmi place că nu trebuie ascuţit, asemeni creionelor jumbo de la Nyx sau Max Factor....se roteşte partea de jos. Cred că e un mare avantaj. Pe de altă parte. pare mai mic decât cel de la Max Factor, dar acela va pierde din produs prin ascuţire...deci cred că tot acolo ajungi. L-am încercat şi peste un ruj mat, aşa ca luciu şi merge bine.... Acum îl ţin în poşetă şi îl folosesc foarte des.
AVANTAJE
- hrănitor
- oferă luciu
- colorează discret
- are miros vanilat foarte discret
- nu trebuie ascuţit
DEZAVANTAJE
- probabil preţul de 27 lei, la fel ca cele de la Max Factor, dar care nu ştiu cât sunt de pigmentate

Concluzie: probabil la un buget redus balsamul colorat Nivea la 8 lei (eu am roşu Cherry) face cam acelaşi lucru, doar că are o consitenţă mult mai grasă, care acum vara nu îmi place. Mie îmi place foarte mult acest produs...sunt curioasă cum se compară cu celelalte de pe piaţă şi mă bate gândul să îmi iau şi o culare mai bold...

P:S: Voi ştiaţi că firma Covergirl, despre care auzim multe lucruri pe YouTube este aceiaşi cu MaxFactor???
Nu eram convinsă de asta dar acum că am văzut creioanele celor de la MaxFactor sunt identice cu cele apărute în state sub numele de Covergirl. La fel şi Crest cu Blend a Med!... aşa ca info pentru amatoarele de cosmetice şi YouTube
   


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu