vineri, 22 februarie 2013

Maybelline - The falsies flared mascara

  sau Rimelul mov de la Maybelline
     Am auzit numai lucruri bue despre acest rimel aşa că văzând reclama de televizor cu preţul de 15 lei (prin decembrie parca) m-am grăbit să mi-l iau.
    La primele aplicări m-a dezamăgit, era prea lichid şi nu făcea prea multe, mă întrebam Ce vede toată lumea la el? dar după o săptămână, s-a mai uscat şi a devenit din ce în ce mai bun. Separă genele, dă volum şi adaugă un pic de lungime. Acum că e deja februarie cred că se apropie de a-şi da duhul că a început să cam adune genele ân smocuri şi trebuie aplicat cu atenţie.
   Peria este foarte mare şi curbată. Este prea mare pentru a aplica confortabil rimelul pe genele de jos, dar cu atenţie se poate, acesta probabil e dezavantajul pe care îl are.

Pe ansablu, e un rimel bun, mai ales dacă îl cumeri la promoţie, căci preţul lui acum cred că e undeva pe la 35 lei, dar pentru mine nu se ridică peste Loreal Double Extend (roşu) care a rămas pe primul loc în clasament.
Alte rimeluri care mi-au plăcut găsiţi într-o postare mai veche aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu