luni, 11 februarie 2013

Ce produse am terminat în ianuarie

   Îmi place să fac astfel de postări pentru că pe lângă faptul că reprezintă mini-reviews mă mai linişteşte văzând că mai şi arunc şi consum din lucruri, nu doar să acumulez şi să cumpăr ca o obsedată....Din păcate nu reuşesc să termin prea multe cosmetice (mai deloc) pentru că am multe şi plus că se consumă destul de greu când le tot roteşti între ele.
   Pe ianuarie mi-am propus să mai consum din produsele de buze, care fiind lichide, cremoase, se strică mai repede ca pudrele (farduri, pudre de obraz sau de faţă).
   Gelurile de duş Balea şi Avon cred că sunt cele mai bune investiţii, sunt ieftine, miros foarte bine şi nu usucă piele. Voi continua să alternez între ele. Am uita să includ în poză gelul de duş Rub, Rub, Rub de la Lush pe care deasemenea l-am terminat şi care mi-a plăcut foarte mult, fiind uşor exfoliant, cu un miros extraordinar, dar datorită preţului nu cred că am să îl achiziţionez curând.
   Spuma de ras de la Balea am luat-o la ofertă din Dm, cred că a fost cam 3 lei, şi m-a ţinut destul demult. Deşi e pentru piele sensibilă şi scrie că e hrănioare...nu e tocmai aşa. E OK dar nu se compară cu cea de la Gillette pentru piele uscată, care e preferata mea (îţi lasă pielea foarte catifelată), dar şi preţul e de cam 17 lei (depinde de unde o iei)
    Gelul de curăţare Avene pentru ten sensibil a fost ok, dar când am avut faţa foarte iritată nu l-am putut folosi, deci nu e pentru cei cu pielea foarte, foarte sensibilă; dar pe ansablu e bun, nimic specataculos, nu am să îl mai cumpăr că nu cred că îşi merită  banii (îmi amintesc de gelul de curăţare de la Bourjois în ambalaj roz care era la fel de bun şi mult mai ieftin)
    Balsamurile de buze de la Gerovital sunt foarte bune, dar le avem de multă vreme, nu au culoare dar îşi fac treaba bine, în special cel verde parcă e mai hrănitor, cel albastru e cu mentol, mai calmant.Acum am de la Nivea, dar nu mi se pare mai bun cu nimic.
   Glosurile de la Elf sunt din gama de 9 lei,  deşi nu au o culoare puternică dau un luciu frumos. Le-am folosit peste ruj de cele mai multe ori dar şi singure pentru un pic de strălucire. Mie una îmi plac şi cred că merită. Am avut o nuanţă roz şi una nude . Am realizat swachurile cu ultimele picături.


   Deodorantul Lady Speed Stick, varianta gel mi se pare cel mai putenic deodorant de pe piaţă. DA, are aluminium dar dacă vreau să fiu sigură că nu transpir aceasta e alegerea mea.

Am terminat şi Spumantul de baie de la Avon, varianta de Crăciun (aşa arăta când l-am luat..), e Ok, face spumă bună dacă pui o cantitate de două degete, dar deşi în sticlă miroase bine (nu putenic, aşa discret), în baie nu se simte mirosul. Spuma nu şie aşa de mult ca la spumantele Lush...dar hei, şi preţul e altul...
   Cam acestea au fost lucrurile care au dispărut de pe rafturile băii şi măsuţei de cosmetice....Nu e mult dar tot e ceva... mai ales că toate au deja înlocuitori..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu