joi, 21 iunie 2012

Un an de blog!!!

      A trecut un an de când m-am apucat de acest blog. El e micul meu proiect secret de care nu ştie mai nimeni din apropiaţi (exceptând-o pe mama...care nu le are cu tehnologia....şi sora mea...care e prea ocupată să citească sau să ţină evidenţa şi vreo doi prieteni discreţi!!!). Am hotărât să mă apuc de blogging pentru că aveam multe de spus şi de împărtăşit. Şi deşi au fost luni în care nu am postat aşa de mult, idei au fost şi sunt mult mai multe decât se vede....dar intervine şi lucru (că oamenii mai au şi servici!) sau chiar vremea, în zilele astea caniculare e greu!!! sau vacanţele şi chiar LENEA... mare cucoană asta mică! La început am crezut că nu va fii citit de nimeni...şi e doar un fel de descărcare emoţională care mă ajută să fac faţă dependenţei de machiaje, modă, informaţii despre frumuseţe......dar am observat cum creşte numărul persoanelor care au dat pe aici...şi a tot crescut.... M-am gândit că mulţi poate au nimerit din întâmplare, nu ştiu dacă au găsit folositor sau nu ceea ce au citi....nu ştiu ce au gândit că nu prea am comment-uri, dar nu pot să nu mă găndesc că poate o parte mică din cei 10.000 care au citit...măcar unu, doi..au găsit folositor sau interesant ceea ce au găsit şi citit... Şi atunci am legat-o pe aia mică (lenea) şi am mai scris şi am mai găsit nişte imagine grăitoare de la fratele google..... Şi uite-mă aici!
Nu...nu sunt eu...modelul asiatic!!!!!!!!!   Dar cam aşa stau eu singurică şi mă sărbătoresc........Nu am vrut să fac din acest blog nimic personal...ci doar informaţii cu bune şi cu rele... despre chesti de fete... Am cam neglijat muzica care e la fel de importantă pentru mine..... dar e şi asta pe lunga listă cu lucruri de făcut.....
   Mulţumesc celor ce au citit,..sper să fiu cât mai de folos....dar fără să pierd din bucuria de a scrie...şi fără a mai rămâne lefteră după achiziţii de produse!!!

 Dacă mi-aş face de cap... aş face ceva de genul...........
dar mai bine NUUUUUUU!
   Un anişor nu e mult ...dar e un început...ce poate duce la multe cărări nebănuite sau multe vise împlinite!
MERSI !!!!!!!!!
 
     





  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu