duminică, 24 iunie 2012

Ser sau cremă?

    Răspunsul la această întrebare cred că este şi ser şi cremă, asta după spusele dermatologilor şi esteticienilor. Eu una din ce am citi am ajuns să fiu adepta srumurilor pentru faţă. De ce? Conform specialiştilor un serum are proprietăţi diferite faţă de o cremă, ceea ce îi permite să pătrundă mult mai adânc în straturile epidermei, realizănd astfel o hidratare ăn profunzime, în timp ce o cremă pătrunde doar în straturile superficiale ale pelii dar crează o barieră faţă de factorii nocivi cu care pielea intră în contact (variaţii de temperatură, vânt, soare, poluare, apa de piscină...etc.)
   Pentru pielea uscată sau care intră în contact cu mulţi astfel de factori cred că este important folosirea şi a unui seum şi a unei creme. Dar dacă nu intri in categorie cred că ori o cremă bună ori un serum cu proprietăţi de hidratare ar fii de ajuns. Cu alte cuvinte depinde de tenul fiecăruia.
   Am încercat ceva serumuri şi nu pot spune că am găsit unul extraordinar.... dar cred că utilizarea oricăruia pe lângă o cremă au făcut o oarecare diferenţă (adică vizibilă).
   Aplicare:  după ce m-am demachiat, curăţat şi tonifiat, aplic serul şi îl las 10 minute să intre în piele şi apoi aplic crema dar acum că este vară şi am tenul mai gras, este când sar peste aplicare cremei.  



Acesta de la Olay, pare mai mult ca un primer, îţi lasă faţa foarte netedă, datorită siliconului dar efectul nu e de durată..În lupta cu ridurile fine...a pierdut scandalos! Plus că are o serie de parabeni.... A fost în jur de 60 lei şi l-am luat dintr-un supermarket.
 Îi dau nota 5 din 10.
Ingrediente: Cyclopentasiloxane, water, glycerin, polymethylsilsesquioxane, niacinamide, dimethicone, dimethicone crosspolymer, panthenol,butylene glycol, propylene glycol, palmitoyl pentapeptide–4,carnosine, §tocopheryl acetate,camellia sinensis leaf extract, allantoin, cetyl ricinoleate, bis–peg/ppg–14/14 dimethicone, peg–10 dimethicone, peg–100 stearate, peg–10 dimethicone crosspolymer, disodium edta, ethylparaben, propylparaben, methylparaben, benzyl alcohol, citric acid. vitamin b3 pro–vitamin b5 ,amino–peptide, vitamin e, green tea.

Şi acesta de la No 7 are 4 parbeni, dar  e mult mai hrănitor decât anteriorul...nu m-a lăsat mască sau ceva... e ok...parcă s-au văzut ceva rezultate...dar din cauza chimicalelor excesive...nu am să îl mai cumpăr... L-am luat la ceva promoţie cu aproximativ 50  lei din Sensiblu.
 Îi dau 6/7 din 10
Ingrediente: Cyclopentasiloxane, Aqua, Butylene glycol, Dimethicone corsspolymer, Cyclohexasiloxane, Glycerin, Dimethicone copolyol, Sodium ascorbyl phosphate, Polysorbate 20, Magnesium sulphate, Phenoxyethanol, Sodium PCA, Retinyl palmitate, Methylparaben, Propylene glycol, Lupinus albus, Carbomer, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Panax ginseng, Morus alba, Tocopherol, Palmitoyl pentapeptide-3.



Acesta vine într-o sticluţă de 20g că nici nu apuci să vezi rezultate. Mi s-a părut mai degrabă o cremă uşoară decât un serum.... nu are consistenţă de gel. L-am luat  tot dintr-un supermarket cu 20 sau 30 lei, dar e şi foarte mic... Nu îmi amintesc să aibă parabeni dar nu mi s-a părut deloc spectaculos.
  Pe post  de cremă ar primi un 7 dar pentru că ar trebui să fie mai diferit de o cremă....plus să aibă ceva efecte primeşte doar 6 din 10.






Acesta nu pretinde că luptă cu ridurile doar că hidratează intens...
Ceea ce şi face....Are consistenţa unui gel, este absorbit repede de către piele şi chiar dacă nu mai aplic cremă, pielea este hidratată, ore bune....Îmi place! L-am luat tot din Sensiblu cu 60 de lei... Şi pentru că nu are parabeni primeşte un punct în plus.
Îi dau 9 din 10, că mă gândesc că poate or fii şi altele şi mai bune, dar cu siguranţă am să îl recumpăr.

Ingredientele: WATER (AQUA), GLYCERIN, XYLITOL, SODIUM POLYACRYLATE, MANNITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, NIACINAMIDE, PYRUS MALUS (APPLE) FRUIT EXTRACT, DIMETHICONE, CYCLOPENTASILOXANE, TRIDECETH-6, PEG/PPG-18/18 DIMETHICONE, SODIUM HYALURONATE, HEXYLDECANOL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, DISODIUM EDTA, CHLORPHENESIN, PHENOXYETHANOL, FRAGRANCE (PERFUME).

Concluzie: Fiecare are pielea diferită şi reacţionează diferit la produse şi ingrediente. Acestea sunt părerile mele, după experienţa mea. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu