duminică, 1 ianuarie 2012

Listă de cumpărături pentru începutul lui 2012

   Am trecut într-un alt an, devin  din ce mai bătrână..... dar nu îmi prea pasă.... încă! Bun venit 2012.... am pentru tine o lungă listă de cumpărături.... să vezi ce poţi face.
   Categoria: Necesităţi - adică produse care mi s-au terminat sau sunt pe sfîrşit
  1.  Gelul de ras de la Gilette, l-am terminat ieri, în 31 dec... l-am avut pe cel pentru piele sensibilă dar mi-a plăcut cel dinainte pentru piele uscată, după ce îmi revin... (după Revul petrecut acasă, în faţa micilor ecrane...ha-ha) merg la cumpărături.
  2.  Ser de faţă - am acum cel de la Olay... de care am povestit mai mult aici şi deci nu îl mai iau ever..... dar o să încerc tot de la Olay varianta aia mai scumpă, în ambalaj roşu.. poate e mai bun, şi mă mai uit şi după alte variante....
  3. Cremă de noapte antirid, vreau să îmi iau cea de la Nivea, din gama Pure and natural, că acum am crema de zi şi laptele deamchiant şi îmi plac, plus că nu au parabeni, analiză amănunţită aici .
  4. Cremă contur de ochi, acum am de la No.7 dar nu e miraculoasă, am să încerc cred Nivea sau Garnier, că am văzut unele fără parabeni
  5.  Spray termoprotector de la Gerovital... că nu ştiu altul prin magazine şi nu mă pot plânge de el.... mai ales că mai nou pe lângă uscatul cu foenul folosesc mai mult placa.. pentru bretonul ăsta aiurit....
  6. Gel de duş hrănitor... ăsta mai poate aştepta că am acum gel de duş exfoliant de la herbosophy şi un săpun hidratant ce am crezut că e natural, arată natural dar nu e (după ingrediente adică) review aici  Preferatul meu e cel de la Palmolive, shower milk că miroase super şi nu are parabeni, dar poate mă aventurez şi iau altceva... dar să fie tot fără parabeni.
  7. Balsam leave-in. Părul meu e uscat la vârfuri şi se pare că sprayul meu roz de la Gliss nu mai face faţă, (nu că ar fii făcut el nu ştiu ce treabă, doar că mirosea frumos)   aşa că îmi trebuie ceva mai cremos, am văzut altul tot de la Gliss, ceva la Pantene.. deşi eu căutam de la Garnier, că avea review-uri foarte bune, dar nu l-am găsit... am să mai mai uit.. Nu aveţi vre-o idee?
    Categoria: Mofturi - deci chesti care mă obsedeasă dar de care sincer nu am nevoie.....
  1.   Paletele de la Sleek, mi-ai luat una. cea naturelle, şi acum le vreau pe toate....  Sunt 36 de lei şi sunt comparabile cu cele de la Too Faced. Ştiu că au parabeni dar după cum am mai spus, fardurile le pui pe o suprafaţă foarte mică, adică pleoapă, şi nu direct pe piele pentru că folosesc primer, care nu are parabeni, de la Elf deci nu îmi fac griji aşa de mari, (ca în cazul produselor pe care le aplici pe tot corpul gen creme de corp, geluri de duş, creme de faţă).
  2. Fard de ochi cremă de la Elf, sunt curioasă cum sunt, că tot văd fetele de pe You Tube folosid Mac paintpots, şi eu vreau să încerc varianta mai ieftină...
  3. Ceva rujuri de la Elf în culori mai nude.. că ale mele sunt numai roz şi ceva roşu
  4. Alte farduri de obraz, vreau ceva gen piersică.... 
  5. Autobrozant pentru picioare... nu am folosit niciodată autobronzant şi aş vrea să încerc.... am ochit unul de la Sally Hansen pe un site şi pe YT are review-uri bune sau din magazin de la Loreal sau tot pe un site am văzut St. Moriz, de care am mai auzit tot de bine... dar asta mai la primăvară... cred.. dacă nu mă răzgîndesc.
  6. Un ondulator, că am avut acum câţiva ani, dar a murit de ceva vreme... m-am obişnuit fără... dar poate îmi iau unul anul acesta... trebuie să investighez mai bine domeniul. Care e mai bun cel cu clamă sau cel tip baghetă fără clamă?????
  7. Machiaj mineral tot de la Elf... fondul de ten, poate fardul de obraz... ştiu că faci mare mizerie  cu ele.. dar tot aş vrea să le încerc....
  8.  O pereche de pantofi nude...
  9. O rochiţă feminină într-o singură culoare (că ale mele toate au impriemeuri florale sau nu..).

  Cam multe necesităţi şi mofturi pentru anul care abia începe.... dar mă consolez cu gândul că nu sunt extrem de scumpe, că nu am adaugat nici un Chanel sau Dior pe listă.....dar o pot face acum.... mai bine nu.....Dacă doriţi să ştiti şi Categoria : Keep on dreaming sau mai pe româneşte Vrabia mălai visează lăsaţi un comentariu mai jos şi cu lacrimi în ochi ce se vor scurge pe portofelul gol voi face şi o asemenea postare.





 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu