miercuri, 2 noiembrie 2011

Inelele, accesori creative!

just rings
      La final de lună octombrie, mi-am cheltuit ultimii bani pe inele. Nu aveam decât vreo două, aşa că mi-am luat "badocuri", dar unele care îmi plac tare mult !!!!!!! Imaginea de mai sus este creată cu ajutorul site-ului Polyvore, unde poţi crea tot felul de colaje de modă, accesorii, decoraţiuni. Eram sătulă să caut imagini potrivite pentru tot ceea ce scriu, aşa că cea mai bună variantă a fost să îmi creez singură imaginile potrivite.
     Inelele din imagine seamănă extrem de mult cu cele pe care mi le-am luat  de la Takko fashion şi din Orsay. Cel cu frunză este chiar identic. Cel cu piatră roz, în realitate are o piatră transparentă iar cel cu forme geometrice seamănă cel mai puţin, dar pentru că forma inelului este acceiaşi am horărât să îl pun. 
     Astfel mi-am achizitionat şase inele cu preţuri într 7 lei şi 25 de lei, adică cu mult mai puţin decît preţurile articolelor de mai jos.
     Căutând printre sutele de imagini cu inele de pe site-ul menţionat nu am putut să nu rămân fascinată de acel fluture şi de inelul cu broscuţa ţestoasă. Pe ele le-am pus pe wish list, adică dacă aş găsi ceva de genul acesta şi la preţurile de mai sus, cu siguranţă că mi-aş lua!!!! Până atunci cred că acum am destule.
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu