sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Garderoba de iarnă a vedetelor

   Când zic vedete mă gândesc la nume cunoscute din industria filmului şi a muzicii, deci nu la persoanele publice de la noi. Îmi place să văd cum se îmbracă vedetele în viaţa de zi cu zi, chiar dacă au mulţi bani, minim un stilist., pe covorul roşu arată strălucitor.... descopăr că multe dintre ele sunt chiar perfect normale !!!  Am selectat câteva din pozele care mi s-au părut uşor de recreat de către oricare din noi.
Emily Blunt într-o ţinută care inspiră confort şi relazare. Geaca de piele, eşarfă supradimensionată...  ca pentru o zi friguroasă cu multe lucruri de făcut!
Emma Watson combină bleumarinul cu crem, alb şi negru la accesorii.... Şi arată bine!
Halle Berry... Gri cu negru.... Pantaloni sau leggings din piele.. Materiale lucioase... Cât de pisicesc...Super tare!
Jessica Alba... fata asta poate să pună pe ea un sac şi eu tot cred că voi aprecia sacul.. sau fata... Dar chiar îmi place: dungile, accesoriul de la gât, bluza lungă cu leggings şi cizme. La clima lor probabil că merge doar atât, la noi ar mai trebui şi o jachetă.
Keri Wilson. Blugi skinny gri ....poşeta cu o pata de culoare, portocaliu, .... haina mai lungă,.... eşarfa potrivită cu poşeta.. Mie îmi place!
Kiera Knightly. Eşarfa cu animal print leopard face tot lookul!
Kerry Washington.. Geaca metalizată alături de eşarfa superdimensionată care pare extrem de pufoasă fac o combinaţie reuşită.
Mila Kunis. Era să nu o recunosc în poz asta... Super casual!!!  Jeans (distres... adică rupt în mod voit!!) cu un pulover tricotat, accesorii negre, jeansul în cizmă... poşeta tip poştaş... Tocmai pe stilul meu!

Rachel Bilson...Actriţa foarte urmărită pentru stilul ei vestimentar mă linişteşte că albastrul de la jeans merge cu maro, crem şi nici măcar nu a asortat frumoasele botine cu platformă la drăguţa geantă... Şi mai e şi haina neagră care atârnă pe acolo... Deci se poate şi la case mai mari, şi e bine şi frumos!
Resse Witherspoon. O ţinută mai clasică.. all black cu un accent de culoare în eşarfă... Superb sau ce !?!
Am observat carourile din ce în ce mai mult... Îmi place prima ţinută deşi cred că e puţin probabil să o recreez. Îmi place căciula de la a doua ţinută ş paltonul de la a treia....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu