miercuri, 17 august 2016

Rutina mea de ingrijire a tenului

      De ceva vreme vreau sa fac aceasta postare, de mai bine de 3 luni cred. In mare rutina mea este aceiasi doar produsele se schimba. Trebuie sa precizez ca nu declar ca ceea ce fac eu este cel mai bine, dar aceasta rutine merge pentru mine. Cred ca fiecare trebuie sa isi gaseasca metodele potrivite pentru tenul lui.  Fiecare are un ten diferit care are nevoie de lucruri diferite la fel cum unele produse pot functiona pentru mine dar nu si pentru alti.
    Dimineata eu nu fac nimic doar ma spal pe fata cu apa rece mai ales ca acum pe timp de vara am folosit mai multe bb creamuri.  Daca folosesc crema simt ca e prea mult pentu tenul meu, normal spre mixt.
    Seara in schimb am rutina mea. Demachere cu apa micelara, ser si crema. La acestea se adauga o data pe saptamana o masca hranitoare si vara una de curatire. La un moment dat am folosit dupa demachere si tonifiere  cu acid glicolic dar nu am vazut rezultate asa ca deocamdata am renuntat la acest pas.
      Produsele le tot schimb, din cand in cand investesc in produse scumpe dar de cele mai multe ori revin la ceva mai acceptabil ca pret deoarece nu am vazut nici o imbunatatire la nivelul tenului oricat de scump a fost produsul. Am uitat sa precizez ca nu am probleme mari cu tenul, rar imi mai apare cate un cos sau herpes dar incep sa ma ingrijorez in legatura cu ridurile deoarece am deja 35 de ani si incep sa apara, asa ca vreau sa le previn cat se poate.
       Am folosit nenumarate sticle de apa micelara cativa ani am folosit Bioderma apoi am trecut la cea de la Garnier care e practic identica dar la un pret mult mai mic. Am avut celebrul ser de la Estee Lauder care mi-a placut dar e prea scump sa il recumpar mai ales ca nu am vazut modificari semnificative. Crema de la Garnier pentru 45 plus a fost ok.
   

Am incercat si apa micelara de la Yves Rocher dar nu e asa de eficienta asa ca acum am revenit  la cea de la Garnier.  Apoi am trecut la serul de la Nivea care e usor si imi place ca are acid hialuronic si ca produs scump am acum crema de la Nuxe. Precizez ca am inlocuit produsele gradat si m-am bucurat ca nu s-au terminat odata ca asa am putut sa vad daca imi provoaca reactii adverse sau dac produsul e eficient sau nu. Recomand ca atunci cand inlocuiti produsele de ingrijire sa o faceti gradat ca sa testati macar o saptamana fiecare produs nou in parte alaturi de produse de incredere.


Saptamanal incerc sa aplic o masca hidratanta si in sezonul cald una de curatire. Acum am ca masca hidratanta una de la Tony Molly, pe care o am de multa vreme acum ca se consuma foarte incet iar de curatire abia mi-am luat din Sephora o masca cu namol, care imi place foarte mult.


Cam aceasta este rutina si produsele mele. Apa micelara va ramane aceiasi iar crema si serul le voi inlocui cu altele, ca vreau mereu sa sa incerc ceva nou. Aveti ceva recomandari? Aveti vre- o crema sau vre-un ser pe care sa il recomandati?

                                 Xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu