luni, 30 mai 2016

Cumparaturile lunii mai

      Luna mai am fost cam mana sparta, nu stiu cum dar am cazut iar in capcana cumparaturilor cu sau fara cap... asta dupa ce cateva luni bune m-am tinut bine la un nivel decent.
      Am inceput cu o vizita la DM de unde am luat mai multe pentru casa si mancare pentru bebelusa, dar am strecurat si cateva produse pentru mine. Crema antivergeturi era un must ca sunt in ultimul semestru de sarcina..... sprayul de fixare a machiajului e unul din produsele mele mult iubite.

     Pe parcursul unei saptamani insa am reusit sa mai adun alte lucrusoare plecand de la faptul ca pielea mea se simtea tot mai uscata ( desi transpir de n-ai vazut). Am inceput cu laptele de corp sub dus de la Nivea, la care trebuie sa ii fac review ca m-a surprins. Apoi in farmacie am gasit la oferta uleiul de dus de la Oxyance si cum am ramas cu dorul dupa cel de la L'occitane, m- am gandit sa il incerc.  (nu se compara si nu imi place).



     Un  drum la Cluj s- a soldat cu o vizita nesperata la Sephora de unde nu ma luat decat trei produse dar am lasat cam 200 lei. Cc creamul necesita review.. doar ca nu stiu pe cand.. trebuie sa las posteritatii parea mea, nu?


 Am uitat sa pozez clasicul deodorantul de la Lady Speed Stick....  dar oricum nu cred ca prezinta interes. Plus ca mai vroiam sa imi iau de la DM un buretel pentu fondul de ten, dar am uitat si nu am mai avut drum pe acolo.
      Cam multe chesti luna asta.. dar acum sunt pusa pe consumat nu gluma...   Sa vedem cum stam cu lisa de goliciuni a lunii?

                      Xx, Cosmina

2 comentarii:

  1. Ai cumparat ceva bunatati.

    http://strumfette.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti pe toate cu drag. Eu de Sephora ma feresc, mi-e frica sa nu las pe acolo jumate de salariu.

    RăspundețiȘtergere