vineri, 18 decembrie 2015

Fardurile iernii

    Pun pe repet patru palete pe care aş vrea să le consum cât mai repede. Paletele mari sunt de la Urban Decay Book of shadow volumul 3 (cred!), paleta de la Too Faced nu e mare dar e groasă şi ocupă mult loc, a treia e Wet and Wild (dar zilele trecute ajutorul meu de la machiaj, de un an şi jumătate, a spart unul din fardurile inchise, să mă ajute!!!), cea mică şi neagră e de la Nyx.
    Am făcut testul colecţiei mele de machiaj şi fără primele două palete toată  colecţia mea de machiaje 
încape într-un porfard mare, exceptând pensulele şi ojele, şi sunt foarte încântată. Acum colecţia de machiaje mi se pare că poate fi considerată acceptabilă. Doar că de această dată nu vreau doar să ajung să "hit pan" dar să consum majoritatea culorilor,  exceptâd doar negrul din fiecare paletă, că sunt prea multe negre. În aceiaşi măsură sper să nu neglijez detot palete favorite tot de la UD Naked 1 şi 2, că nu vreau să expire în linişte în seltar.

Pentru obraz scot din ecuaţie blushurile coral şi portocali şi rîmân cu celelate rozali mai închise sau mai deschise.

   Blushul  cremă din duo-ul Elf chiar dacă nu îl termin îl arunc la începutul noului an pentru a începe anul mai bine.Tot sus mai am clasicul duo tot de la Elf în Santa Lucia. Jos două farduri mai închise la stânga şi două rozuri mai deschise la dreapta.
    Voi ce produse vreţi să consumaţi din colecţia voastră?

 Dacă nu apuc vă urez acum: Sărbători Fericite alături de cei dragi vouă, bucurii, fericire şi împliniri în Noul an! Pupici
                                                                                    xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu