duminică, 18 octombrie 2015

Cum mă bucur de toamnă (lifestyle)

     E deja jumătarea lunii octombrie, lună care a devenit una din preferatele meu în ultimii ani. După ce în copilărie şi adolescenţă nu prea am fost încântată de toamnă deoarece începea şcoala, se făcea tot mai frig  şi nu mai puteam să mă joc pe afară, se întuneca mai repede şi regula maei "să fiu în casă când se întrunecă" a tinut nu doar în copilărie dar şi în adolescenţă până târziu... acum am început să ador toamna. Am început să îi aprecitez culorile şi formele când am lucrat ca educatoare şi toamna decupam pe frunze colorate şi îmi umpleam sala de grupă cu fructe, legume, flori şi tot felul de decoruri. Şi an de an fascinaţia pentrur acest aotimp a crescut dar nu chiar egal.. Trebuie să mărturisesc că octombrie are ceva mai special... nu e nici cald, nici frig, acum e momentul când frunzele îşi schimbă culorile, am apărut dovlecii.. e superb!
       În fiecare an parcă am adăugat câte o rutină pentru toamnă şi astfel am ajuns să am tot felul de ritualuri.
Dimineaţa o încep cu o cafea condimentată cu scorţisoară, nucşoară şi cuişoare în timp ce privesc la copacii din faţa blocului şi la ceaţa din depărtare.Dacă sunt norocoasă şi atmosfera e clară văd chair şi munţii în depărtare(că doar stau la etajul 10) Aş putea face această cafea tot anul dar parcă nu are farmec decât acum. Pun mereu la copt câte un dovlecel mai ales varianta Sweet Mama de la Kauflenad, un dovlecel cu gust dulce şi uşor, dar şi cel din piaţa (la noi se zice ludaie) e la fel de gustos. Şi ca şi cum mirosul de dovleac copt nu ar fi deajuns seara (sau chiar ziua dacă afară plouă sau e foarte întunecos) aprind o lumânare parfumată. E ceva relaxant să vezi flacăra pâlpâind şi să simţi o aromă plăcută care se răspândeşte în toată casa. Acum ard de la Yankee Candle lumânarea cu miros Viniard.. miroase a struguri. Cu fiecare vizită pe la ai mei o rog pe mama să îi facă o plăcintă cu mere pentru ca întreg tabloul de toamnă să fie complet şi bineânţeles că mă întorc de la ei încărcată cu mere, pere şi struguri..
    Acumcopacii au ajuns verde gălbui, unii chiar galben da ăn fiecare zi nuanţa se schimbă şi e tare frumos. Plimbările zilnice  în parc sunt o reală plăcere deşi anul acesta a ploat mai mult şi a fost mult mai frig.. Oricum ar fi luna octombrie e una din preferatele mele (alături de mai şi începtul lui iunie).
    Voi cum vă petreceţi această toamnă?
                                                                      
                    xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu