joi, 9 iulie 2015

Preferatele verii

   Vreau să vă prezint pe scur produsele pe care de mai biine de o lună le am pe masa de machiaj...  Sunt produsele pe care sper să le cam termin vara asta şi să le văd la postarea cu Empties cât de curand.



Pentru faţa am trecut la un BB cream ca în fiecare an, acum îl am pe cel de la Missha, l-a ales deoarece are spf de 42, adică mai amre decât ce se găseşte prin magazine. Din păcate culoarea e prea deschisă...dar îl rezolv eu cu produsele de mai jos. Am şi un primer de la Rimmel dar recunosc că nu îl folosesc decât când şi când. Spray-ul de faţă de la Mario Bădescu e foarte răcoritor, mai ales dacă îl ţi în frigider, zilele astea caniculare a fost divin... Iluminatorul cremă de la Benefit e o variantă mică dint-un chit.

Din acelaşi chit cu iluminatorul Benefit e şi blushul Coralista, superb fard de obraz dar după cum se vede e pe final şi sper să îl termin vara asta (anul trecut l-am folosit din mai până în octobrie non-stop)
 Pentru că BB creamul e prea deschis folosesc apoi bronzerul cremă din duo-ul de la ELF şi apoi fardul de obraz de lângă şi penrtru o rezistenţă mai mare vin cu variantele de pudră din cutiuţa care se numeşte Double Act dar nu ştiu ce marcă e, cred că e W7, care singure nu sunt pigmentate dar peste cele cremă merg de minune. (am luat cutia în anii trecuţi deoarece semăna cu cuiuţele de la Benefit)
Nu eram eu mare amatoare de farduri şi blushuri cremă dar acum se pare că l-am găsit de folos. Periuţa de la Double Act e chair foarte bună, are perii moi şi poţi realiza un contur bun deoarece e îngustă, o voi păstra şi după ce se termină produsul. În poză mai apare şi pudra iluminatoare tot de la ELF care a fost spartă şi apoi am "reparat-o" cu spirt.... vezi pata aia ciudată.... dar copilul iar a ajuns la ea şi ieri ma cules praful strălucitor de pe parchet... aşa că am un parchet  "iluminat" şi cutia e acum în punga pentru postarea cu Empties.
    În concluzie pentru a face faţă căldurii trebuie să folosesc un primer şi să utilizez atât produse cremă cât şi pudră ca să fie un machaij rezistent. Penru protecţie nusai SPF iar pentru răcorire ceva apă cu chesti benefice în ea.... Cam asta... Ne mai iluminăm un pic că e vară şi vrem să strălucim... Dacă sunt leneşă folosesc fardul de obraz şi cel bronzant şi ca farduri de pleoape... dar încerc să îmi consum şi fardurile de pleaope (cele multe la număr). Creionul negru, cel maro sau mascara sunt preferate pe tot parcurul anului aşa că nu le-am mai pozat... Cât despre rujuri.. folosesc douărujuri pe care vreau să le termin vara asta... dar nu pot spune că sunt preferate.. doar că le am.....
    Voi cum vă machiaţi vara? Ce produse preferate aveţi?
                                                                              xx, Cosmina

Un comentariu:

  1. eu vara rar pun ceva te ten. Doar spf dimineata, si putin rimel si corector pentru cearcane, si uneori un farp de pleoape sau un eyeliner.

    RăspundețiȘtergere