marți, 31 martie 2015

DM si aprovizionarea

  Acesta va fi un scurt post in care să pot să îmi exprim frustrarea pe modul în care este aprovizionat magazinul DM din Oradea.... De mai bine de două luni dacă nu trei tot intru să caut şerveţele umede de copii Alverde şi spray de fixare a machiajului.. şi tot nu au.... Alverde care e marca lor, varianta mai eco... Nu vi se pare frustrant să ai produse pe care vrei să le cumperi şi să nu poţi? La voi în oraş cum sunt aprovizionate magazinele DM?
     Acum aştept să se deschidă al doilea magazin, se pare că va fi cândva în aprilie, cu speranţa că vor avea stocul făcut din toate produsele.. că vreau să iau două din fiecare... Acum câţiva ani au mai fost două magazine Dm dar atunci nu eram fan... nu prea aveam încredere în mărcile lor Balea şi Alverde şi restul produselor sunt la suprapreţ aşa că nu prea intram.... Acum şi detergentul de vase îl ia de al ei.. bine că îl mai au în stoc... am luat două, de siguranţă....
   Nu cred că va fi vazut acest post de cineva responsabil cu produsele... dar măcar m-am descărcat.

UPDATE: S-a deschid şi al doilea DM, am mers pregăţită să îmi iau două spray-uri de fixare a machiajului şi două sau trei pachete de şerveţelte Alverde, dar Surpriză... NU AVEAU.. ..... Magazin proaspăt deschid, după care am aşteptat două sau trei luni nu are stocul cu produse nici măcar în prima săptămână.. Sunt mâhnită, supărată şi dezamăgită.... Te-am iubit DM.. şi tu ce ai făcut????  Acum mă gândesc să caut un alt spray de faţă. (mă tentează cel de la Mario Bădescu). şi să nu mă mai intorc... dar pentru detergentul de vase voi mai veni ... la câteva luni distanţă.

                                                            xx, Cosmina

3 comentarii:

  1. cam nasoala treaba, mai ales daca mai trebuie sa strabati si jumatate de oras, si ajungi acolo si vezi ca nu au produsele dorite de tine. Oricum, cel putin bine ca ai un DM in oras, si inca unul spre deschidere. Eu ajung foarte rar intr-un DM, cred ca odata pe an, fiindca sunt tare departe de ele. Sper sa deschida un magazin online, cred ca acolo mi-as lasa multi bani din salariu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ca trebuie sa strabat tot orasul... Ideea cu un magazin online e super!!! (sper sa te audă!)

      Ștergere
  2. sinceră să fiu, intru foarte rar în DM-ul din Lotus iar în cel de pe pietonală nici n-am intrat vreodată

    RăspundețiȘtergere