joi, 20 noiembrie 2014

Cele mai folosite produse de machiaj

        Toată vara şi toată toamna am folosit o serie de produse în speranţa că le voi consuma, dar nu a fost aşa... Am folosit perluţele de la Avon şi pe post de fard de ochi. Fardul cremos de la Essence l-am adăugat mai târziu dar l-am folosit aproape zilnic toată toamna, fie singur, fie ca bază pentru alte farduri...nici nu se vede că e folosit...
        Din vară mi s-a pus pata pe blush-ul Coralista dintr-o trusă Benefit, iluminatorul de la Sleek, pudra translucentă de la Loreal  şi ce a mai rămas din perlele bronzante amestecate cu cele ilumintoare de la Avon. Şi creioanele de la Urban Decay (unul negru culoarea Perversion şi unul maro  în Demolition)
    Apoi am adăugat şi crema bronzantă Bourjois, tuşul de la Elf şi fardul cremos de la Essence în Oh de prep.

    Toate acerste produse sunt foarte bune şi am considerat că acesta e ca un fel de mini review la toate... sunt excelente... la farduri de ochi nu am putut să mă axez doar pe o paletă... le-am luat pe rând.. dar mai mult cele două Naked de la UD au fost folosite... în ultima lună am început să mă aventurez şi prin alte palete mai mult.
     Acum că vine iarna.. vreau să le mai schimb şi eu.. acestea au fost preferatele mele de prea mult timp...
    Voi aveţi astfel de produse..pe care le tot folosiţi, fie să le consumaţi fie pentru că leiubiţi aşa de tare?
     Aţi încercat aceste produse?
                                                                       xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu