marți, 19 august 2014

Gel de duş Bioderma -review

   Vara aceasta am testat varianta de gel de dus de la Bioderma.Atoderm. Eu am avut variata travel size de 100ml.


     Din start va spuns că este cel mai delicat gel de duş pe care l-am întâlnit. Face o spumă foarte delicată, curăţă bine, fără să usuce, nu are miros şi e transparent. Cred că e ideal celor cu probleme de piele, piele sensibilă, după operaţii, celor care suferă de psoriazis. Dacă vrei un miros plăcut în duş, clar că nu e pentru tine.. dar cred că cei cu problemele de mai sus ar fi încântaţi de el. Pentru că l-am primit nu ştiu ce preţ are, dar se găseşte în mai toate farmaciile.
     Mi.a plăcut ca a fost in varianta mică deoarece l-am carat cu mine in mini vacanta de la munte.
      Voi l-aţi incercat?
                                                                                                         xx, Cosmina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu